Tisztelt Partnerünk!
Az MSPR Üzleti Iskola 2 napos Promóciós tréninget indít, amelyre szeretettel várjuk mindazok jelentkezését, akik a fogyasztásösztönzésről szóló ismereteiket szeretnék továbbfejleszteni.
Képzéseinken a hallgatók végig a saját cégük fejlesztésén dolgoznak, így biztosítani tudjuk az elvárható, maximális hatékonyságot. A tréning teljes tájékoztatója és a jelentkezési lehetőségek alább olvashatóak.
Várjuk jelentkezését!
Üdvözlettel:
Vaszari Tamás
közgazdász M.Sc.
programfejlesztő, igazgató
PROMÓCIÓS TRÉNING - A fogyasztásösztönzés módszereiről
A fogyasztásösztönző akciók célja, hogy a viszonteladók és a végfelhasználók többet vásároljanak a cég által kínált termékekből és szolgáltatásokból. A jól megtervezett promóciós kampány azonban nemcsak pillanatnyi eredményt hoz, de hosszú távon is kedvező hatással van az értékesítési mutatók alakulására.
Az MSPR Üzleti Iskola által szervezett Promóciós tréning során a hallgatók megismerik, hogy mely módszerek segítségével ösztönözhetik a kereskedőket, a terjesztőket, az eladókat, és a fogyasztókat. A két napos, intenzív képzés során a résztvevők nemcsak a szükséges elméleti alapokat szerzik meg, de azokat a könnyen alkalmazható módszereket is begyakorolják, amelyeket alkalmazva hosszan tartó eredményeket érhetnek el.
A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:
- Termékmarketinggel foglalkozó kollégák részére
- Marketing és értékesítési vezetőknek, akik kapcsolatba kerülnek a terjesztőkkel és a vevőkkel
- KKV-k elsőszámú vezetőinek
- Mindenkinek, aki a fogyasztásösztönzéssel kapcsolatos ismereteit bővíteni kívánja
A képzés során a hallgatók:
- Megismerik a leghatékonyabb fogyasztásösztönző módszereket,
- Megtanulják, hogy az őket delegáló cégek termékeit miként népszerűsíthetik hatékonyan,
- Olyan ismeretekhez jutnak, amelyek segítségével tovább növelhetik cégük piaci részesedését, és könnyebben megszólíthatják vevőiket.
A tréning tematikája:
1. NAP:
- A fogyasztásösztönzés helye a komplex termékkommunikáción belül
- A fogyasztásösztönzés célja és típusai
- A promóció eszközei
- A kereskedelem ösztönzése
2. NAP:
- Az eladószemélyzet ösztönzése
- Vásárlói promóciók
- Ellenőrzés és hatékonyságmérés
- Megvalósítási ütemterv
A tréning adatlapja:
A program pontos megnevezése
|
Promóciós tréning – a fogyasztásösztönzésről
|
Programfejlesztő
|
Vaszari Tamás, közgazdász
|
Módszertan
|
Kovács Tünde, andragógus
|
A tréning időpontja
|
2012. február 21.-22. és 2012. április 23.-24.
|
A program időtartama
|
2 nap
|
Képzési idő
|
16 óra
|
Maximális csoportlétszám
|
12 fő
|
A tréning helyszíne
|
Hotel Budapest****
|
A tréning részvételi díja
|
78.800 Ft + ÁFA
|
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusa
|
Oklevél
|
A részvételi díj magába foglalja a 2 napos, intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők étkeztetését (ebéd és kávészünetek) is.
Kedvezmény:
Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik, abban az esetben személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából.
Információ:
A tréningről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:
Horváth Róbert
oktatásszervező
Tel: +36 (30) 421-04-10
E-mail: robert.horvath@mspr.hu
Várjuk jelentkezését!
Jelentkezés:
-
Jelentkezzen online, itt!
-
A letölthető jelentkezési lapot küldje vissza a robert.horvath@mspr.hu e-mail címre,
vagy a +36 (1) 336-0835 fax számra!
|