Tisztelt Cégvezető!
Az MSPR Üzleti Iskola Brand- és márkaépítés tréninget indít. Mivel a cég sikerének egyik záloga, hogy a vevők megjegyezzék, és megkülönböztessék a versenytársaitól, a 2 napos képzésre szeretettel várjuk mindazok jelentkezését, akik a márkaépítésről szóló ismereteiket bővíteni szeretnék.
Tréningjeinken a hallgatók végig a saját cégük fejlesztésén dolgoznak, így biztosítani tudjuk az elvárható, maximális hatékonyságot. A képzés teljes tájékoztatója és a jelentkezési lehetőségek alább olvashatóak.
Várjuk jelentkezését!
Üdvözlettel:
Vaszari Tamás
közgazdász M.Sc.
képzésfejlesztő, igazgató
BRAND ÉS MÁRKAÉPÍTÉS TRÉNING
Napjaink túltelített piacán a cégek között óriási verseny folyik a már megszerzett vevők megtartásáért, és az újak megszerzéséért. A brand vagy márka célja hogy a cég termékeit megkülönböztesse a versenytársak áruitól, és nyilvánvalóvá tegye a szervezet értékeit.
Az MSPR Üzleti Iskola által szervezett Brand- és márkaépítés tréningen a hallgatók megismerik, hogy mely módszerekkel építhető fel egy brand, és mi teszi az ügyfeleket lojálissá. A két napos, intenzív képzés során a résztvevők nemcsak a szükséges elméleti alapokat szerzik meg, de azokat a könnyen alkalmazható módszereket is begyakorolják, amelyeket alkalmazva hosszan tartó eredményeket érhetnek el.
A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:
- Brandmenedzsereknek,
- Marketing, PR és értékesítési vezetőknek,
- KKV-k elsőszámú vezetőinek,
- Mindenkinek, aki a brand és márkaépítéssel kapcsolatos ismereteit bővíteni kívánja.
A képzés során a hallgatók:
- Megtanulják, hogy a cég termékei köré miként tudnak brandet építeni,
- Megismerik a márka frissen tartásának legegyszerűbb módszereit,
- Olyan ismeretekhez jutnak, amelyek alkalmazásával cégüket még eredményesebbé tehetik.
A tréning tematikája:
1. NAP:
- A brand szerepe a vállalat életében
- A brand összetevői
- Piacelemzés
- Brand születik
2. NAP:
- A brand megjelenése a külső környezet felé
- Reklámkampány tervezése
- Promóciós kampány tervezése
- Megvalósítás
A tréning adatlapja:
A program pontos megnevezése
|
Brand- és márkaépítés tréning
|
Programfejlesztő
|
Vaszari Tamás, közgazdász
|
Módszertan
|
Kovács Tünde, andragógus
|
A tréning időpontja
|
2012. február 28-29.
|
A program időtartama
|
2 nap
|
Képzési idő
|
16 óra
|
Maximális csoportlétszám
|
12 fő
|
A tréning helyszíne
|
Hotel Budapest****
|
A tréning részvételi díja
|
78.800,- Ft + ÁFA
|
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusa
|
Oklevél
|
A részvételi díj magába foglalja a 2 napos, intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők étkeztetését (ebéd és kávészünetek) is.
Kedvezmény:
Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik, abban az esetben személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából.
Információ:
A tréningről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:
Horváth Róbert
oktatásszervező
Tel: +36 (30) 421-04-10
E-mail: robert.horvath@mspr.hu
Várjuk jelentkezését!
Jelentkezés:
-
Jelentkezzen online, itt!
-
A letölthető jelentkezési lapot küldje vissza a robert.horvath@mspr.hu e-mail címre,
vagy a +36 (1) 336-0835 fax számra!
|