| 
 
Tisztelt Cégvezető!
 
  
Az MSPR Üzleti Iskola Brand- és márkaépítés tréninget indít. Mivel a cég sikerének egyik záloga, hogy a vevők megjegyezzék, és megkülönböztessék a versenytársaitól, a  2 napos képzésre szeretettel várjuk mindazok jelentkezését, akik a márkaépítésről szóló ismereteiket bővíteni szeretnék.
  
Tréningjeinken a hallgatók végig a saját cégük fejlesztésén dolgoznak, így biztosítani tudjuk az elvárható, maximális hatékonyságot. A képzés teljes tájékoztatója és a jelentkezési lehetőségek alább olvashatóak.
  
Várjuk jelentkezését!
 
Üdvözlettel:
  
Vaszari Tamás 
közgazdász M.Sc. 
képzésfejlesztő, igazgató 
 
  
BRAND ÉS MÁRKAÉPÍTÉS TRÉNING
 
Napjaink túltelített piacán a cégek között óriási verseny folyik a már megszerzett vevők megtartásáért, és az újak megszerzéséért. A brand vagy márka célja hogy a cég termékeit megkülönböztesse a versenytársak áruitól, és nyilvánvalóvá tegye a szervezet értékeit.
  
Az MSPR Üzleti Iskola által szervezett Brand- és márkaépítés tréningen a hallgatók megismerik, hogy mely módszerekkel építhető fel egy brand, és mi teszi az ügyfeleket lojálissá. A két napos, intenzív képzés során a résztvevők nemcsak a szükséges elméleti alapokat szerzik meg, de azokat a könnyen alkalmazható módszereket is begyakorolják, amelyeket alkalmazva hosszan tartó eredményeket érhetnek el.
 
 
A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:
 
- Brandmenedzsereknek,
 
- Marketing, PR és értékesítési vezetőknek,
 
- KKV-k elsőszámú vezetőinek,
 
- Mindenkinek, aki a brand és márkaépítéssel kapcsolatos ismereteit bővíteni kívánja.
 
 
A képzés során a hallgatók:
 
- Megtanulják, hogy a cég termékei köré miként tudnak brandet építeni,
 
- Megismerik a márka frissen tartásának legegyszerűbb módszereit,
 
- Olyan ismeretekhez jutnak, amelyek alkalmazásával cégüket még eredményesebbé tehetik.
 
 
A tréning tematikája:
 
1. NAP:
 
- A brand szerepe a vállalat életében
 
- A brand összetevői
 
- Piacelemzés
 
- Brand születik
 
 
2. NAP:
 
- A brand megjelenése a külső környezet felé
 
- Reklámkampány tervezése
 
- Promóciós kampány tervezése
 
- Megvalósítás
 
 
A tréning adatlapja:
 
| 
A program pontos megnevezése
 | 
Brand- és márkaépítés tréning
 | 
 
| 
Programfejlesztő
 | 
Vaszari Tamás, közgazdász
 | 
 
| 
Módszertan
 | 
Kovács Tünde, andragógus
 | 
 
| 
A tréning időpontja
 | 
2012. február 28-29.
 | 
 
| 
A program időtartama
 | 
2 nap
 | 
 
| 
Képzési idő
 | 
16 óra
 | 
 
| 
Maximális csoportlétszám
 | 
12 fő
 | 
 
| 
A tréning helyszíne	
 | 
Hotel Budapest****
 | 
 
| 
A tréning részvételi díja
 | 
78.800,- Ft + ÁFA
 | 
 
| 
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusa
 | 
Oklevél
 | 
 
 
A részvételi díj magába foglalja a 2 napos, intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők étkeztetését (ebéd és kávészünetek) is.
 
Kedvezmény:
 
Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik, abban az esetben személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából.
 
Információ:
 
A tréningről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad: 
 
Horváth Róbert 
oktatásszervező 
Tel: +36 (30) 421-04-10 
E-mail: robert.horvath@mspr.hu 
 
Várjuk jelentkezését!
 
Jelentkezés:
 
- 
Jelentkezzen online, itt!
 
- 
A letölthető jelentkezési lapot küldje vissza a robert.horvath@mspr.hu e-mail címre,
  vagy a +36 (1) 336-0835 fax számra!
 
 
 |