Tisztelt Cégvezető!
Ez úton szeretném szíves figyelmébe ajánlani az MSPR Üzleti Iskola által szervezett Brand- és márkaépítés tréninget.
A gazdasági válság mostani, második ütemének végére a magyar cégek többsége tovább gyengül, de lesz egy vékony réteg, amely győztesen kerül ki belőle. A megerősödés kulcsa a brandépítés, hogy a partnereink megkülönböztethessék cégünket és termékeinket a versenytársaktól, és minket válasszanak.
A képzéseinken a hallgatók végig a saját cégük fejlesztésén dolgoznak, és a program végére konkrét tervet állítanak össze saját maguk számára. A február 28.-án kezdődő, 2 napos tréningünkre szeretettel várjuk az Ön és munkatársai jelentkezését!
Üdvözlettel:
Vaszari Tamás
képzésfejlesztő, igazgató
BRAND ÉS MÁRKAÉPÍTÉS TRÉNING
Napjaink túltelített piacán a cégek között óriási verseny folyik a már megszerzett vevők megtartásáért, és az újak megszerzéséért. A brandépítés célja, hogy a cég elérje üzleti partnerei ragaszkodását, hűségét és a potenciális ügyfelek számára vonzóvá váljon.
Az MSPR Üzleti Iskola által szervezett Brand- és márkaépítés tréningen megismeri, hogy mely módszerekkel építhető fel egy brand, és mi teszi az ügyfeleket lojálissá. A két napos, intenzív képzés során nemcsak a szükséges elméleti tudást szerzi meg, de azokat a módszereket is kidolgozza, amelyek alkalmazásával a saját cégénél is hosszan tartó eredményeket érhet el.
A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:
- Brandmenedzsereknek
- Marketing, PR és értékesítési vezetőknek,
- KKV-k elsőszámú vezetőinek,
- Mindenkinek, aki a brandépítéssel kapcsolatos ismereteit bővíteni kívánja.
A képzés során:
- Megtanulja, hogy a cég termékei köré miként építsen brandet,
- Megismeri a márka frissen tartásának különböző módszereit,
- Olyan ismeretekhez jut, amelyek alkalmazásával cégét még eredményesebbé teheti.
A tréning tematikája:
1. NAP:
- A brand szerepe a vállalat életében
- A brand összetevői
- Piacelemzés
- Brand születik
2. NAP:
- A brand megjelenése a külső környezet felé
- Reklámkampány tervezése költséghatékonyan
- Promóciós kampány tervezése
- Megvalósítás
A tréning adatlapja:
A program pontos megnevezése
|
Brand- és márkaépítés tréning
|
A tréning időpontja
|
2012. február 28.-29.
|
Jelentkezési határidő
|
február 20.
|
A program időtartama
|
2 nap
|
Képzési idő
|
16 óra
|
Maximális csoportlétszám
|
12 fő
|
A tréning helyszíne
|
Hotel Budapest****
|
A tréning részvételi díja
|
78.800,- Ft + ÁFA
|
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusa
|
Oklevél
|
A részvételi díj 78.800 Ft + ÁFA, amely magába foglalja a 2 napos, intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők étkeztetését (ebéd és kávészünetek) is.
Kedvezmény:
Hozza magával még egy munkatársát, és mi személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából!
Információ:
A tréningről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:
Horváth Róbert
oktatásszervező
Tel: +36 (30) 421-04-10
E-mail: robert.horvath@mspr.hu
Várjuk jelentkezését!
Jelentkezés:
-
Jelentkezzen online, itt!
-
A letölthető jelentkezési lapot küldje vissza a robert.horvath@mspr.hu e-mail címre,
vagy a +36 (1) 336-0835 fax számra!
|