[Amennyiben az alábbi levél olvasatlan formában vagy képek nélkül jelenik meg, kérem, kattintson ide!]

MSPR Üzleti Iskola - Marketing, Sales and Public Relations

HOGYAN SZERVEZZÜNK PROMÓCIÓS KAMPÁNYT?

2 NAPOS TRÉNING

 

Tisztelt Cégvezető!

 

Egy cég csak akkor lehet sikeres, ha a termékeit el tudja juttatni a vásárlókhoz. Erre a feladatra az egyik legalkalmasabb módszer a fogyasztásösztönzés. A jól szervezett promóciós kampány nemcsak pillanatnyi eredményt hoz, de a hosszútávú értékesítési mutatókat is növeli.

Az MSPR Üzleti Iskola által szervezett Promóciós tréningen a megismerheti, hogy mely módszerek alkalmazásával ösztönözheti hatékonyan a kereskedőket, az eladókat és a fogyasztókat. A coachinggal kiegészített képzés során a résztvevők az elméleti ismeretek megszerzésén túl azokat a gyakorlati módszereket is kidolgozzák, amelyek alkalmazásával a saját cégüknél is hosszan tartó eredményeket érhetnek el.

Az április 23.-án induló, 2 napos tréningünkre szeretettel várjuk az Ön és munkatársai jelentkezését!

Üdvözlettel:

Vaszari Tamás
képzésfejlesztő, igazgató

 

A tréningtől várható eredmények:

  • Megtanulhatja, hogy a Cége által értékesített termékek értékesítésének támogatására miként szervezhet promóciós kampányt,
  • Megismeri a leghatékonyabb forgalomnövelő módszereket,
  • Olyan ismeretekhez jut, amelyeknek köszönhetően könnyebben szólíthatja meg vevőit, és növelheti piaci részesedését.
[Jelentkezés] [További képzéseink]

A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:

  • KKV-k elsőszámú vezetőinek,
  • Értékesítési vezetőknek,
  • Marketing munkatársaknak,
  • Mindenkinek, aki a fogyasztásösztönzéssel kapcsolatos ismereteit bővíteni kívánja.

A tréning tematikája:

1. NAP:

  • A fogyasztásösztönzés helye a komplex termékkommunikáción belül
  • A fogyasztásösztönzés célja és típusai
  • A promóció eszközei
  • A viszonteladók ösztönzése

2. NAP:

  • Az eladószemélyzet ösztönzése
  • Vásárlói promóciók
  • Ellenőrzés és hatékonyságmérés
  • Megvalósítási ütemterv

A tréning adatlapja:

A program pontos megnevezése Promóciós tréning – a fogyasztásösztönzésről
A tréning időpontja 2012. április 23.-24.
Jelentkezési határidő 2012. április 13.
A program időtartama 2 nap
Képzési idő 16 óra
Maximális csoportlétszám 1-6 fő
A tréning helyszíne Hotel Budapest****
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusa Oklevél

A részvételi díj 98.800 Ft + ÁFA, amely magába foglalja a 2 napos, intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők étkeztetését (ebéd és kávészünetek) is.

Kedvezmény:

Hozza magával még egy munkatársát, és mi személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából!

Lépjen kapcsolatba velünk!

A tréningről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:

Viszt Anna
oktatásszervező
Tel: +36 (30) 421-04-10
E-mail: anna.viszt@mspr.hu

Várjuk jelentkezését!

Jelentkezés:

  • Jelentkezzen online, itt!
  • A letölthető jelentkezési lapot küldje vissza a anna.viszt@mspr.hu e-mail címre,
    vagy a +36 (1) 336-0835 fax számra!
[Jelentkezési lap] [További képzéseink]

www.mspr.hu - MSPR Üzleti Iskola - Budapest


ADATVÉDELMI NYILATKOZAT: Az MSPR Üzleti Iskola kijelenti, hogy személyes adatokat semmilyen formában nem tárol.
Üzleti ajánlatainkat kizárólag jogi személyek részére továbbítjuk. Ennek alapján csak olyan e-mail címekre küldünk levelet,
amelyek valamely céghez vagy más jogi személyhez hozzárendelésre kerültek. Amennyiben az Ön emailcíme nem ilyen,
abban az esetben elnézést kérünk a téves megkeresésért. Kérjük, hogy leiratkozási szándékát jelezze itt!
Kérjük, hogy a leiratkozás során a(z) N/A e-mail címet legyen szíves megadni!