[Amennyiben az alábbi levél olvasatlan formában vagy képek nélkül jelenik meg, kérem, kattintson ide!]

MSPR Üzleti Iskola - Marketing, Sales and Public Relations

CÉGRE SZABOTT KÉPZÉSEK

NYÁRI, KIHELYEZETT TRÉNINGEK

 

Tisztelt Cégvezető!

Ez úton szeretnénk szíves figyelmébe ajánlani a nyári, cégspecifikus képzési programjainkat. A kihelyezett képzések során a tréner kizárólag a megrendelő cég előtt álló kihívásokkal foglalkozik, az előzetes megbeszélés során pedig lehetőség van az egyedi igények megfogalmazására is. Ez a két dolog garantálja, hogy a képzés a lehető leghatékonyabb módon járuljon hozzá a cég és a munkatársak fejlődéséhez.

Választható képzési programjaink:

  • Brandéptés tréning,
  • Promóciós tréning,
  • Növekedésorientációs tréning,
  • Ötletből projekt – üzleti tervezési tréning.

Várjuk megrendelését!

Lépjen kapcsolatba velünk!

A tréningről bővebb felvilágosítást ad:

Kovács Tünde
oktatási igazgató
Tel: +36 (30) 846-71-97
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu

* * *

VÁLASZTHATÓ TRÉNINGEK

Brandépítés tréning

Brandépítésre szükség van. A márka létrehozása több napjaink egyik divatos trendjénél: ez tudatosítja a vásárlókban a cégünk értékeit és legfontosabb különbségeket a versenytársakhoz képest. Most, amikor előtérbe került a törzsvevők megtartása, és az új ügyfelekért egyre kiélezettebb harc folyik, még aktuálisabbá válik a vonzó, egyedi megjelenés, és a különleges tulajdonságok hangsúlyozása.

Tematika:

1. NAP:

  • A márka, mint vagyontárgy
  • A márka összetevői
  • Mire vár a piac?
  • Brand születik

2. NAP:

  • Márka-kommunikáció
  • Reklámkampány tervezése költséghatékonyan
  • Promóciós kampány tervezése
  • Megvalósítás

Várható eredmények:

  • Megismeri azokat a módszereket, amelyekkel a cége nevét márkává alakíthatja,
  • Megtanulja, hogy a brand mitől válik érdekessé és vonzóvá,
  • Olyan ismeretekhez jut, amelyek segítségével növelheti cége vagyonát és bevételeit.

Promóciós tréning

A túltelített piacokon való értékesítés még a legtapasztaltabb kollégák számára is kihívást jelent. Ilyen helyzetekben az értékesítő munkatársaknak szövetségesekre van szükségük: kereskedőkre, akik érdekeltek a minél nagyobb termékvolumen átvételében, motivált eladókra és érdeklődő, nyitott vásárlókra. Az ösztönzés és a vásárlói tapasztalatszerzés leghatékonyabb marketingeszköze a promóció. Egy jól szervezett vásárlásösztönző kampány nemcsak pillanatnyi eredményt hoz, de a hosszútávú értékesítési mutatókat is növeli.

Tematika:

1. NAP:

  • A vásárlásösztönzés helye a komplex termékkommunikáción belül
  • A vásárlásösztönzés célja és típusai
  • A promóció eszközei
  • A viszonteladók ösztönzése

2. NAP:

  • Az eladószemélyzet ösztönzése
  • Vásárlói promóciók
  • Ellenőrzés és hatékonyságmérés
  • Megvalósítási ütemterv

Várható eredmények:

  • Megtanulhatja, hogy a Cége által értékesített termékek értékesítésének támogatására miként szervezhet promóciós kampányt,
  • Megismeri a leghatékonyabb forgalomnövelő módszereket,
  • Olyan ismeretekhez jut, amelyeknek köszönhetően könnyebben szólíthatja meg vevőit, és növelheti piaci részesedését.

Növekedésorientációs tréning

A stratégiai vezetés feladata, hogy összekapcsolja a cég fejlesztéseit a piaci igényekkel. Komplex területről beszélhetünk, amely egyszerre kíván vezetői, értékesítési, marketing és projektmenedzsment ismereteket. A Növekedésorientációs tréning során elsajátíthatja azokat a módszereket, amelyek segítségével cégét a fejlődés útjára kormányozhatja. A 2 napos, mikrocsoportos, coachinggal kiegészített képzés során kidolgozhat egy olyan lépéssorozatot, amely 3 hónap után már mérhető eredményeket hoz.

Tematika:

1. NAP:

  • Az üzletfejlesztés területei
  • Növekedésorientációs módszerek
  • A cégfejlesztéssel foglalkozó munkatársak felkészítése
  • A fejlődés-orientált szervezet

2. NAP:

  • Értékesítési stratégiák
  • A jövő marketingstratégiái
  • Alkalmazott ügyfélszolgálat
  • A kitűzött célok megvalósítása

Várható eredmények:

  • Az innovatív megoldások alkalmazásával piaci előnyhöz juthat,
  • Közös célok köré szervezheti a cég innovációs, az értékesítési és a marketingtevékenységét,
  • A belső konfliktusokkal küzdő céget egy megújult, fejlődés-orientált szervezetté alakíthatja!

Ötletből projekt – Üzleti tervezési tréning

A megvalósíthatóság és a jó eredmények kulcsa a pontos tervezés A tervkészítés során az ember felkészülhet a váratlan helyzetekre, és kidolgozhatja a szükséges lépéseket. Ha jó tervünk van, akkor a kreatív ötletek sokkal könnyebben testet ölthetnek.

Tematika:

1. NAP:

  • Az üzleti terv szerepe és jelentősége
  • Cégünk bemutatása
  • Termékeink és szolgáltatásaink
  • A vállalat vagy projekt marketingterve

2. NAP:

  • Pénzügyi terv
  • Menedzsment és vállalatirányítás
  • Megvalósítás és hosszú távú kilátások
  • Összefoglaló készítése

Várható eredmények:

  • Megtanulhatja, hogy az innovatív ötleteket miként alakítsa megvalósítandó projektté,
  • Olyan terveket fog tudni készíteni, amelyek valóban megvalósíthatók,
  • Begyakorolhatja a különböző területek kidolgozását és prezentációját.

* * *

Adatlap:

A tréningek időpontja Megegyezés szerint
A programok időtartama 2 nap
Képzési idő 16 óra
Csoportlétszám 1-12 fő
Helyszín A megrendelő által biztosított
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusa Oklevél
A tréningek ára 280.000 Ft + ÁFA / nap

A tréning ára magába foglalja a 2 napos, intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a kiszállási díjat is.

www.mspr.hu - MSPR Üzleti Iskola - Budapest


ADATVÉDELMI NYILATKOZAT: Az MSPR Üzleti Iskola kijelenti, hogy személyes adatokat semmilyen formában nem tárol.
Üzleti ajánlatainkat kizárólag jogi személyek részére továbbítjuk. Ennek alapján csak olyan e-mail címekre küldünk levelet,
amelyek valamely céghez vagy más jogi személyhez hozzárendelésre kerültek. Amennyiben az Ön emailcíme nem ilyen,
abban az esetben elnézést kérünk a téves megkeresésért. Kérjük, hogy leiratkozási szándékát jelezze itt!
Kérjük, hogy a leiratkozás során a(z) N/A e-mail címet legyen szíves megadni!