CÉGRE SZABOTT KÉPZÉSEK
NYÁRI, KIHELYEZETT TRÉNINGEK
Tisztelt Cégvezető!
Ez úton szeretnénk szíves figyelmébe ajánlani a nyári, cégspecifikus képzési programjainkat. A kihelyezett képzések során a tréner kizárólag a megrendelő cég előtt álló kihívásokkal foglalkozik, az előzetes megbeszélés során pedig lehetőség van az egyedi igények megfogalmazására is. Ez a két dolog garantálja, hogy a képzés a lehető leghatékonyabb módon járuljon hozzá a cég és a munkatársak fejlődéséhez.
Választható képzési programjaink:
- Brandéptés tréning,
- Promóciós tréning,
- Növekedésorientációs tréning,
- Ötletből projekt – üzleti tervezési tréning.
Várjuk megrendelését!
Lépjen kapcsolatba velünk!
A tréningről bővebb felvilágosítást ad:
Kovács Tünde
oktatási igazgató
Tel: +36 (30) 846-71-97
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu
* * *
VÁLASZTHATÓ TRÉNINGEK
Brandépítés tréning
Brandépítésre szükség van. A márka létrehozása több napjaink egyik divatos trendjénél: ez tudatosítja a vásárlókban a cégünk értékeit és legfontosabb különbségeket a versenytársakhoz képest. Most, amikor előtérbe került a törzsvevők megtartása, és az új ügyfelekért egyre kiélezettebb harc folyik, még aktuálisabbá válik a vonzó, egyedi megjelenés, és a különleges tulajdonságok hangsúlyozása.
Tematika:
1. NAP:
- A márka, mint vagyontárgy
- A márka összetevői
- Mire vár a piac?
- Brand születik
2. NAP:
- Márka-kommunikáció
- Reklámkampány tervezése költséghatékonyan
- Promóciós kampány tervezése
- Megvalósítás
Várható eredmények:
- Megismeri azokat a módszereket, amelyekkel a cége nevét márkává alakíthatja,
- Megtanulja, hogy a brand mitől válik érdekessé és vonzóvá,
- Olyan ismeretekhez jut, amelyek segítségével növelheti cége vagyonát és bevételeit.
Promóciós tréning
A túltelített piacokon való értékesítés még a legtapasztaltabb kollégák számára is kihívást jelent. Ilyen helyzetekben az értékesítő munkatársaknak szövetségesekre van szükségük: kereskedőkre, akik érdekeltek a minél nagyobb termékvolumen átvételében, motivált eladókra és érdeklődő, nyitott vásárlókra. Az ösztönzés és a vásárlói tapasztalatszerzés leghatékonyabb marketingeszköze a promóció. Egy jól szervezett vásárlásösztönző kampány nemcsak pillanatnyi eredményt hoz, de a hosszútávú értékesítési mutatókat is növeli.
Tematika:
1. NAP:
- A vásárlásösztönzés helye a komplex termékkommunikáción belül
- A vásárlásösztönzés célja és típusai
- A promóció eszközei
- A viszonteladók ösztönzése
2. NAP:
- Az eladószemélyzet ösztönzése
- Vásárlói promóciók
- Ellenőrzés és hatékonyságmérés
- Megvalósítási ütemterv
Várható eredmények:
- Megtanulhatja, hogy a Cége által értékesített termékek értékesítésének támogatására miként szervezhet promóciós kampányt,
- Megismeri a leghatékonyabb forgalomnövelő módszereket,
- Olyan ismeretekhez jut, amelyeknek köszönhetően könnyebben szólíthatja meg vevőit, és növelheti piaci részesedését.
Növekedésorientációs tréning
A stratégiai vezetés feladata, hogy összekapcsolja a cég fejlesztéseit a piaci igényekkel. Komplex területről beszélhetünk, amely egyszerre kíván vezetői, értékesítési, marketing és projektmenedzsment ismereteket. A Növekedésorientációs tréning során elsajátíthatja azokat a módszereket, amelyek segítségével cégét a fejlődés útjára kormányozhatja. A 2 napos, mikrocsoportos, coachinggal kiegészített képzés során kidolgozhat egy olyan lépéssorozatot, amely 3 hónap után már mérhető eredményeket hoz.
Tematika:
1. NAP:
- Az üzletfejlesztés területei
- Növekedésorientációs módszerek
- A cégfejlesztéssel foglalkozó munkatársak felkészítése
- A fejlődés-orientált szervezet
2. NAP:
- Értékesítési stratégiák
- A jövő marketingstratégiái
- Alkalmazott ügyfélszolgálat
- A kitűzött célok megvalósítása
Várható eredmények:
- Az innovatív megoldások alkalmazásával piaci előnyhöz juthat,
- Közös célok köré szervezheti a cég innovációs, az értékesítési és a marketingtevékenységét,
- A belső konfliktusokkal küzdő céget egy megújult, fejlődés-orientált szervezetté alakíthatja!
Ötletből projekt – Üzleti tervezési tréning
A megvalósíthatóság és a jó eredmények kulcsa a pontos tervezés A tervkészítés során az ember felkészülhet a váratlan helyzetekre, és kidolgozhatja a szükséges lépéseket. Ha jó tervünk van, akkor a kreatív ötletek sokkal könnyebben testet ölthetnek.
Tematika:
1. NAP:
- Az üzleti terv szerepe és jelentősége
- Cégünk bemutatása
- Termékeink és szolgáltatásaink
- A vállalat vagy projekt marketingterve
2. NAP:
- Pénzügyi terv
- Menedzsment és vállalatirányítás
- Megvalósítás és hosszú távú kilátások
- Összefoglaló készítése
Várható eredmények:
- Megtanulhatja, hogy az innovatív ötleteket miként alakítsa megvalósítandó projektté,
- Olyan terveket fog tudni készíteni, amelyek valóban megvalósíthatók,
- Begyakorolhatja a különböző területek kidolgozását és prezentációját.
* * *
Adatlap:
A tréningek időpontja
|
Megegyezés szerint
|
A programok időtartama
|
2 nap
|
Képzési idő
|
16 óra
|
Csoportlétszám
|
1-12 fő
|
Helyszín
|
A megrendelő által biztosított
|
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusa
|
Oklevél
|
A tréningek ára
|
280.000 Ft + ÁFA / nap
|
A tréning ára magába foglalja a 2 napos, intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a kiszállási díjat is.
|