| 
 
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI TANFOLYAM KOVÁCS TÜNDÉVEL
 
  
Tisztelt Cégvezető!
 
 
Kovács Tünde, Az ügyfélszolgálat művészete c. könyv szerzője 2016. tavaszán 60 órás Ügyfélszolgálati Tanfolyamot tart. A képzés, amelyet elsősorban gyakorló szakemberek számára ajánlunk, 3x2 napot vesz igénybe. A tanfolyam első modulja az ügyfélszolgálati ismeretek rendszeresítésére és elmélyítésére fókuszál, a második modul témája az írásbeli kommunikáció és annak sajátosságai, a harmadik modul pedig a panaszok és reklamációk eredményes kezeléséről szól.
 
 
 
 
  Youtube: Kovács Tünde módszere
 
A jó, hosszú távú ügyfélkapcsolatok közvetlen hatással vannak a cég eredményességére, hiszen egy visszatérő, többedik alkalommal vásárló ügyfél esetében már nincs szükség költséges marketingtevékenységre. A fentiek miatt alapvető érdekünk, hogy az ügyfélkapcsolatokat folyamatosan fejlesszük, és a területen dolgozó kollégák munkáját támogassuk.
 
Várjuk jelentkezését!
 
 
 
A tanfolyam moduljai:
 
| 
1. modul
 | 
Professzionális ügyfélszolgálat
 | 
2016. február 25-26. 
(csütörtök-péntek)
 | 
2 nap
 | 
 
| 
2. modul
 | 
Ügyfélszolgálati levelezés
 | 
2016. március 24-25. 
(csütörtök-péntek)
 | 
2 nap
 | 
 
| 
3. modul
 | 
Panasz- és reklamációkezelés
 | 
2016. április 28-29.
 (csütörtök-péntek)
 | 
2 nap
 | 
 
 
Részletes tematika:
 
Professzionális ügyfélszolgálat
 
- Az ügyintéző személyiségének szerepe az ügyfélkapcsolatokban
 
- Együttműködés a különböző típusú ügyfelekkel
 
- Személyes és a telefonos kommunikáció
 
- A hatékony ügyintézéshez szükséges információk megszerzése és rendszerezése
 
- Ügyfeleink tájékoztatása
 
- Az ügyintézés során felmerülő problémák megoldásának gyors és hatékony módszerei
 
- Az ügyfélszolgálati munka során keletkező stresszhatások kezelése
 
- A céghez, szervezethez való lojalitás hatása az ügyfélkapcsolatokra
 
 
Ügyfélszolgálati levelezés
 
- Az ügyfélszolgálat leggyakoribb levéltípusai és jellemzőik
 
- A különböző ügyféltípusok írásos kommunikációjának jellegzetességei
 
- A stílus és a szóhasználat érzelmi hatása (pozitív - negatív), illetve ennek tudatosítása
 
- A személyre szóló, hivatalos levelezési forma
 
- A hivatalos levél részei
 
- Az ügyfelek kérelmeire történő válasz:
- a mérlegelés szempontjai
 
- válasz jóváhagyással
 
- válasz részleges jóváhagyással
 
- válasz elutasítás esetén
 
 
 
- A panaszos levelekre történő válasz az alábbi esetekben: 
- jogos
 
- részben jogos
 
- jogtalan reklamáció
 
  
 
Panasz- és reklamációkezelés
 
- A panaszok és reklamációk fogadása
 
- Az ügyfelekkel való tárgyalás irányítása, a problémák feltárása
 
- A valós panaszok orvoslása és az ügyfél számára a lehető legjobb megoldás megtalálása
 
- Alaptalan panaszok és reklamációk kezelése
 
- Cégünk és az ügyfél érdekeinek összehangolása
 
- Mikor és hogyan mondjunk nemet?
 
- Az ismétlődő panaszok, kifogások és reklamációk kezelése
 
- A hosszú távú haszon elve és az ügyfelekkel való konstruktív együttműködés módszerei
 
 
A tanfolyam során a hallgatók:
 
- Megtanulják, hogy miként alakítsanak ki jó hangulatú ügyfélkapcsolatokat,
 
- Elsajátítják a konfliktuskezelés és megoldás módszereit,
 
- Képesség válnak a megszerzett tudás rutinszerű alkalmazására, amelynek segítségével azonnali és tartós eredménynövekedést érhetnek el.
 
 
A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:
 
- Ügyfélszolgálati vezetőknek,
 
- Ügyfél- és vevőszolgálati munkatársaknak,
 
- Értékesítőknek és termékmenedzsereknek,
 
- Mindenkinek, aki a munkája során ügyfélszolgálattal is foglalkozik.
 
 
Amiért érdemes minket választani...
 
- Mikrocsoportos képzéseket szervezünk,
 
- A képzések során ingyenes konzultációt biztosítunk,
 
- Kovács Tünde 25 éves felnőttképzési tapasztalattal rendelkezik.
 
 
A tanfolyam adatlapja:
 
| 
A program pontos megnevezése
 | 
Ügyfélszolgálati Tanfolyam
 | 
 
| 
Programvezető
 | 
Kovács Tünde oktatási igazgató www.kovacstunde.hu
 | 
 
| 
Tandíj
 | 
258.000,- Ft + ÁFA (*)
 | 
 
| 
Jelentkezési határidő
 | 
2016. február 18.
 | 
 
| 
A tréningmodulok időpontjai
 | 
Professzionális ügyfélszolgálat:
 | 
2016. február 25-26. (csütörtök-péntek)
 | 
 
| 
Ügyfélszolgálati levelezés:
 | 
2016. március 24-25. 
(csütörtök-péntek)
 | 
 
| 
Panasz- és reklamációkezelés:
 | 
2016. április 28-29. 
(csütörtök-péntek)
 | 
 
| 
Vizsga és oklevél-átadás
 | 
2016. május
 | 
 
| 
A program időtartama
 | 
6+1 nap
 | 
 
| 
Képzési idő
 | 
60 óra
 | 
 
| 
Maximális csoportlétszám
 | 
6 fő
 | 
 
| 
A tanfolyam helyszíne	
 | 
Hotel Budapest**** 
Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 47.
 | 
 
| 
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusa
 | 
Oklevél
 | 
 
 
(*) A tandíj magába foglalja a 3x2 napos, intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők étkeztetését (3 fogásos ebéd) is.
 
Kedvezmény:
 
Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik, akkor mi személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tanfolyam részvételi díjából!
 
Lépjen kapcsolatba velünk!
 
A tanfolyamról és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad: 
 
Kovács Tünde 
oktatási igazgató 
Tel: +36(30) 248-32-64 
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu 
 
Várjuk jelentkezését!
 
Jelentkezés:
 
- 
Jelentkezzen online, itt!
 
- 
A letölthető jelentkezési lapot küldje vissza az info@mspr.hu e-mail címre!
 
 
 |