[Ha az alábbi levél olvashatatlan formában vagy képek nélkül jelenik meg, kérem, kattintson ide!]

MSPR Üzleti Iskola - Marketing, Sales and Public Relations

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI TANFOLYAM
KOVÁCS TÜNDÉVEL

 

Tisztelt Cégvezető!

Kovács Tünde: Ügyfélszolgálat művészete

Kovács Tünde, Az ügyfélszolgálat művészete c. könyv szerzője 2016. május 26-tól 60 órás Ügyfélszolgálati Tanfolyamot indít. A képzés, amelyet elsősorban gyakorló szakemberek számára ajánlunk, 3x2 napot vesz igénybe. A tanfolyam első modulja az ügyfélszolgálati ismeretek rendszeresítésére és elmélyítésére fókuszál, a második modul témája az írásbeli kommunikáció és annak sajátosságai, a harmadik modul pedig a panaszok és reklamációk eredményes kezeléséről szól.


Youtube: Kovács Tünde módszere
Youtube Youtube: Kovács Tünde módszere

A jó, hosszú távú ügyfélkapcsolatok közvetlen hatással vannak a cég eredményességére, hiszen egy visszatérő, többedik alkalommal vásárló ügyfél esetében már nincs szükség költséges marketingtevékenységre. A fentiek miatt alapvető érdekünk, hogy az ügyfélkapcsolatokat folyamatosan fejlesszük, és a területen dolgozó kollégák munkáját támogassuk.

Várjuk jelentkezését!
(Határidő: 2016. május 19.)


[Jelentkezés] [További képzéseink]

A tanfolyam moduljai:

1. modul Professzionális ügyfélszolgálat 2016. május 26-27.
(csütörtök-péntek)
2 nap
2. modul Ügyfélszolgálati levelezés 2016. június 23-24.
(csütörtök-péntek)
2 nap
3. modul Panasz- és reklamációkezelés 2016. július 14-15.
(csütörtök-péntek)
2 nap

Részletes tematika:

Professzionális ügyfélszolgálat

  • Az ügyintéző személyiségének szerepe az ügyfélkapcsolatokban
  • Együttműködés a különböző típusú ügyfelekkel
  • Személyes és a telefonos kommunikáció
  • A hatékony ügyintézéshez szükséges információk megszerzése és rendszerezése
  • Ügyfeleink tájékoztatása
  • Az ügyintézés során felmerülő problémák megoldásának gyors és hatékony módszerei
  • Az ügyfélszolgálati munka során keletkező stresszhatások kezelése
  • A céghez, szervezethez való lojalitás hatása az ügyfélkapcsolatokra

Ügyfélszolgálati levelezés

  • Az ügyfélszolgálat leggyakoribb levéltípusai és jellemzőik
  • A különböző ügyféltípusok írásos kommunikációjának jellegzetességei
  • A stílus és a szóhasználat érzelmi hatása (pozitív - negatív), illetve ennek tudatosítása
  • A személyre szóló, hivatalos levelezési forma
  • A hivatalos levél részei
  • Az ügyfelek kérelmeire történő válasz:
    • a mérlegelés szempontjai
    • válasz jóváhagyással
    • válasz részleges jóváhagyással
    • válasz elutasítás esetén
  • A panaszos levelekre történő válasz az alábbi esetekben:
    • jogos
    • részben jogos
    • jogtalan reklamáció

Panasz- és reklamációkezelés

  • A panaszok és reklamációk fogadása
  • Az ügyfelekkel való tárgyalás irányítása, a problémák feltárása
  • A valós panaszok orvoslása és az ügyfél számára a lehető legjobb megoldás megtalálása
  • Alaptalan panaszok és reklamációk kezelése
  • Cégünk és az ügyfél érdekeinek összehangolása
  • Mikor és hogyan mondjunk nemet?
  • Az ismétlődő panaszok, kifogások és reklamációk kezelése
  • A hosszú távú haszon elve és az ügyfelekkel való konstruktív együttműködés módszerei

A tanfolyam során a hallgatók:

  • Megtanulják, hogy miként alakítsanak ki jó hangulatú ügyfélkapcsolatokat,
  • Elsajátítják a konfliktuskezelés és megoldás módszereit,
  • Képesség válnak a megszerzett tudás rutinszerű alkalmazására, amelynek segítségével azonnali és tartós eredménynövekedést érhetnek el.

A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:

  • Ügyfélszolgálati vezetőknek,
  • Ügyfél- és vevőszolgálati munkatársaknak,
  • Értékesítőknek és termékmenedzsereknek,
  • Mindenkinek, aki a munkája során ügyfélszolgálattal is foglalkozik.

Amiért érdemes minket választani...

  • Mikrocsoportos képzéseket szervezünk,
  • A képzések során ingyenes konzultációt biztosítunk,
  • Kovács Tünde 25 éves felnőttképzési tapasztalattal rendelkezik.

A tanfolyam adatlapja:

A program pontos megnevezése Ügyfélszolgálati Tanfolyam
Programvezető Kovács Tünde oktatási igazgató
www.kovacstunde.hu
Tandíj 258.000,- Ft + ÁFA (*)
Jelentkezési határidő 2016. május 19.
A tréningmodulok időpontjai Professzionális ügyfélszolgálat: 2016. május 26-27.
(csütörtök-péntek)
Ügyfélszolgálati levelezés: 2016. június 23-24.
(csütörtök-péntek)
Panasz- és reklamációkezelés: 2016. július 14-15.
(csütörtök-péntek)
Tanfolyam vizsga 2016. július 28.
A program időtartama 6+1 nap
Képzési idő 60 óra
Maximális csoportlétszám 6 fő
A tanfolyam helyszíne Hotel Budapest****
Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 47.
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusa Oklevél

(*) A tandíj magába foglalja a 3x2 napos, intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők étkeztetését (3 fogásos ebéd) is.

Kedvezmény:

Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik, akkor mi személyenként 10% kedvez­ményt biztosítunk a tanfolyam részvételi díjából!

Lépjen kapcsolatba velünk!

A tanfolyamról és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:

Vaszari Tamás
ügyvezető-igazgató
Tel: +36 (30) 248-32-80
E-mail: tamas.vaszari@mspr.hu

Várjuk jelentkezését!

Jelentkezés:

  • Jelentkezzen online, itt!
  • A letölthető jelentkezési lapot küldje vissza az info@mspr.hu e-mail címre!
[Jelentkezési lap] [További képzéseink]

www.mspr.hu - MSPR Üzleti Iskola - Budapest


ADATVÉDELMI NYILATKOZAT: Az MSPR Üzleti Iskola kijelenti, hogy személyes adatokat semmilyen formában nem tárol.
Üzleti ajánlatainkat kizárólag jogi személyek részére továbbítjuk. Ennek alapján csak olyan e-mail címekre küldünk levelet,
amelyek valamely céghez vagy más jogi személyhez hozzárendelésre kerültek. Amennyiben az Ön emailcíme nem ilyen,
abban az esetben elnézést kérünk a téves megkeresésért. Kérjük, hogy leiratkozási szándékát jelezze itt!
Kérjük, hogy a leiratkozás során a(z) N/A e-mail címet legyen szíves megadni!