| 
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI TANFOLYAMKOVÁCS TÜNDÉVEL
   
Tisztelt Cégvezető!
   
Kovács Tünde, Az ügyfélszolgálat művészete c. könyv szerzője 2016. szeptember 29-től 6+1 napos Ügyfélszolgálati Tanfolyamot indít. A képzés, amelyet elsősorban gyakorló szakemberek számára ajánlunk, 3x2 napot vesz igénybe. A tanfolyam első modulja az ügyfélszolgálati ismeretek rendszeresítésére és elmélyítésére fókuszál, a második modul témája az írásbeli kommunikáció és annak sajátosságai, a harmadik modul pedig a panaszok és reklamációk eredményes kezeléséről szól.
 
 
  
  Youtube: Kovács Tünde módszere 
A jó, hosszú távú ügyfélkapcsolatok közvetlen hatással vannak a cég eredményességére, hiszen egy visszatérő, többedik alkalommal vásárló ügyfél esetében már nincs szükség költséges marketingtevékenységre. A fentiek miatt alapvető érdekünk, hogy az ügyfélkapcsolatokat folyamatosan fejlesszük, és a területen dolgozó kollégák munkáját támogassuk.
 
Várjuk jelentkezését!
(Határidő: 2016. szeptember 22.)
 
 
 
A tanfolyam moduljai:
 
| 1. modul | Professzionális ügyfélszolgálat | 2016. szeptember 29-30. (csütörtök-péntek)
 | 2 nap |  
| 2. modul | Ügyfélszolgálati levelezés | 2016. október 27-28. (csütörtök-péntek)
 | 2 nap |  
| 3. modul | Panasz- és reklamációkezelés | 2016. november 28-29. (hétfő-kedd)
 | 2 nap |  
Részletes tematika:
 
Professzionális ügyfélszolgálat
 
Az ügyintéző személyiségének szerepe az ügyfélkapcsolatokbanEgyüttműködés a különböző típusú ügyfelekkelSzemélyes és a telefonos kommunikációA hatékony ügyintézéshez szükséges információk megszerzése és rendszerezéseÜgyfeleink tájékoztatásaAz ügyintézés során felmerülő problémák megoldásának gyors és hatékony módszereiAz ügyfélszolgálati munka során keletkező stresszhatások kezeléseA céghez, szervezethez való lojalitás hatása az ügyfélkapcsolatokra 
Ügyfélszolgálati levelezés
 
Az ügyfélszolgálat leggyakoribb levéltípusai és jellemzőikA különböző ügyféltípusok írásos kommunikációjának jellegzetességeiA stílus és a szóhasználat érzelmi hatása (pozitív - negatív), illetve ennek tudatosításaA személyre szóló, hivatalos levelezési formaA hivatalos levél részeiAz ügyfelek kérelmeire történő válasz:
  
    a mérlegelés szempontjaiválasz jóváhagyássalválasz részleges jóváhagyássalválasz elutasítás eseténA panaszos levelekre történő válasz az alábbi esetekben: 
  
    jogosrészben jogosjogtalan reklamáció 
Panasz- és reklamációkezelés
 
A panaszok és reklamációk fogadásaAz ügyfelekkel való tárgyalás irányítása, a problémák feltárásaA valós panaszok orvoslása és az ügyfél számára a lehető legjobb megoldás megtalálásaAlaptalan panaszok és reklamációk kezeléseCégünk és az ügyfél érdekeinek összehangolásaMikor és hogyan mondjunk nemet?Az ismétlődő panaszok, kifogások és reklamációk kezeléseA hosszú távú haszon elve és az ügyfelekkel való konstruktív együttműködés módszerei 
A tanfolyam során a hallgatók:
 
Megtanulják, hogy miként alakítsanak ki jó hangulatú ügyfélkapcsolatokat,Elsajátítják a konfliktuskezelés és megoldás módszereit,Képesség válnak a megszerzett tudás rutinszerű alkalmazására, amelynek segítségével azonnali és tartós eredménynövekedést érhetnek el. 
A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:
 
Ügyfélszolgálati vezetőknek,Ügyfél- és vevőszolgálati munkatársaknak,Értékesítőknek és termékmenedzsereknek,Mindenkinek, aki a munkája során ügyfélszolgálattal is foglalkozik. 
Amiért érdemes minket választani...
 
Mikrocsoportos képzéseket szervezünk,A képzések során ingyenes konzultációt biztosítunk,Kovács Tünde 25 éves felnőttképzési tapasztalattal rendelkezik. 
A tanfolyam adatlapja:
 
| A program pontos megnevezése | Ügyfélszolgálati Tanfolyam |  
| Programvezető | Kovács Tünde oktatási igazgató www.kovacstunde.hu
 |  
| Tandíj | 258.000,- Ft + ÁFA (*) |  
| Jelentkezési határidő | 2016. szeptember 22. |  
| A tréningmodulok időpontjai | Professzionális ügyfélszolgálat: | 2016. szeptember 29-30. (csütörtök-péntek)
 |  
| Ügyfélszolgálati levelezés: | 2016. október 27-28. (csütörtök-péntek)
 |  
| Panasz- és reklamációkezelés: | 2016. november 28-29. (hétfő-kedd)
 |  
| Tanfolyam vizsga | 2016. november  30. |  
| A program időtartama | 6+1 nap |  
| Képzési idő | 60 óra |  
| Maximális csoportlétszám | 6 fő |  
| A tanfolyam helyszíne | Hotel Budapest**** Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 47.
 |  
| A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusa | Oklevél |  
(*) A tandíj magába foglalja a 3x2 napos, intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők étkeztetését (3 fogásos ebéd) is.
 
Kedvezmény:
 
Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik, akkor mi személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tanfolyam részvételi díjából!
 
Lépjen kapcsolatba velünk!
 
A tanfolyamról és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:
 Kovács Tünde
 oktatási igazgató
 Tel: +36 (30) 248-32-64
 E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu
 
 Várjuk jelentkezését!
 
Jelentkezés:
 
Jelentkezzen online, itt!
A letölthető jelentkezési lapot küldje vissza az info@mspr.hu e-mail címre!
 |