[Ha az alábbi levél olvashatatlan formában vagy képek nélkül jelenik meg, kérem, kattintson ide!]

MSPR Üzleti Iskola - Marketing, Sales and Public Relations

PANASZ- ÉS REKLAMÁCIÓKEZELÉS

2 NAPOS TRÉNING KOVÁCS TÜNDÉVEL


Tisztelt Cégvezető!

Kovács Tünde, az Ügyfélszolgálat művészete c. könyv szerzője 2016. november 28-29-én 2 napos tréninget tart. A képzést elsősorban gyakorló szakemberek számára ajánljuk, akik a reklamáció és panaszkezeléssel kapcsolatos ismereteiket szeretnék továbbfejleszteni. A tréning moduljai az emberi magatartásra, és a kialakuló konfliktushelyzetek eredményes kezelésére fókuszálnak.

A jó, hosszú távú ügyfélkapcsolatok közvetlen hatással vannak a cég eredményességére, hiszen egy visszatérő, többedik alkalommal vásárló ügyfél esetében már nincs szükség költséges marketingtevékenységre. A fentiek miatt alapvető érdekünk, hogy az ügyfélkapcsolatokat folyamatosan fejlesszük, és a területen dolgozó kollégák munkáját támogassuk.

Várjuk jelentkezését!

(Határidő: 2016. november 21.)


[Jelentkezés] [További képzéseink]

A tréning tematikája:

1. Nap:

  • A panaszok és reklamációk fogadása
  • Az ügyfelekkel való tárgyalás irányítása, a problémák feltárása
  • A valós panaszok orvoslása és az ügyfél számára a lehető legjobb megoldás megtalálása
  • Alaptalan panaszok és reklamációk kezelése

2. Nap:

  • A cégünk és az ügyfél érdekeinek összehangolása
  • Mikor és hogyan mondjunk nemet?
  • Az ismétlődő panaszok, kifogások és reklamációk kezelése
  • A hosszú távú haszon elve és az ügyfelekkel való konstruktív együttműködés módszerei
A tréning során megszerezhető kompetenciák:
  • Megtanulják, hogy nézeteltérés esetén miként találják meg a legjobb megoldást,
  • Elsajátítják a panaszok és reklamációk fogadásának és kezelésének módszereit,
  • Képessé válnak a megszerzett tudás rutinszerű alkalmazására, amelynek segítségével azonnali és tartós eredménynövekedést érhetnek el.
Képzési módszerünk


Youtube: Képzési módszerünk
Youtube Képzési módszerünk


A tréning adatlapja:
A program pontos megnevezése Panasz- és reklamációkezelés tréning
Tréner Kovács Tünde
A tréning időpontja 2016. november 28-29.
Jelentkezési határidő 2016. november 21.
A program időtartama 2 nap
Képzési idő 20 óra
Maximális csoportlétszám 6 fő
A tréning helyszíne Hotel Budapest****
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusa Oklevél

A részvételi díj 98.000 Ft + ÁFA, amely magába foglalja a 2 napos, intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők ebédjét is.

Kedvezmény:

Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik, akkor mi személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából!

Lépjen kapcsolatba velünk!

A tréningről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:

Kovács Tünde
oktatási igazgató, programvezető tréner
Tel: +36 (30) 248-32-64
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu

Várjuk jelentkezését!

Jelentkezés:
  • Jelentkezzen online, itt!
  • A letölthető jelentkezési lapot küldje vissza az info@mspr.hu e-mail címre!
[Jelentkezési lap] [További képzéseink]

www.mspr.hu - MSPR Üzleti Iskola - Budapest


ADATVÉDELMI NYILATKOZAT: Az MSPR Üzleti Iskola kijelenti, hogy személyes adatokat semmilyen formában nem tárol.
Üzleti ajánlatainkat kizárólag jogi személyek részére továbbítjuk. Ennek alapján csak olyan e-mail címekre küldünk levelet,
amelyek valamely céghez vagy más jogi személyhez hozzárendelésre kerültek. Amennyiben az Ön emailcíme nem ilyen,
abban az esetben elnézést kérünk a téves megkeresésért. Kérjük, hogy leiratkozási szándékát jelezze itt!
Kérjük, hogy a leiratkozás során a(z) N/A e-mail címet legyen szíves megadni!