ÜGYFÉLSZOLGÁLATI TANFOLYAM KOVÁCS TÜNDÉVEL
Tisztelt Cégvezető!
Kovács Tünde, Az ügyfélszolgálat művészete c. könyv szerzője 2017. február 9-től 60 órás Ügyfélszolgálati Tanfolyamot indít. A képzés, amelyet elsősorban gyakorló szakemberek számára ajánlunk, 3x2 napot vesz igénybe. A tanfolyam első modulja az ügyfélszolgálati ismeretek rendszeresítésére és elmélyítésére fókuszál, a második modul témája az írásbeli kommunikáció és annak sajátosságai, a harmadik modul pedig a panaszok és reklamációk eredményes kezeléséről szól.
A jó, hosszú távú ügyfélkapcsolatok közvetlen hatással vannak a cég eredményességére, hiszen egy visszatérő, többedik alkalommal vásárló ügyfél esetében már nincs szükség költséges marketingtevékenységre. A fentiek miatt alapvető érdekünk, hogy az ügyfélkapcsolatokat folyamatosan fejlesszük, és a területen dolgozó kollégák munkáját támogassuk.
Várjuk jelentkezését!
(Határidő: 2017. február 2.)
A tanfolyam moduljai:
1. modul
|
Professzionális ügyfélszolgálat
|
2017. február 9-10.
(csütörtök-péntek)
|
2 nap
|
2. modul
|
Ügyfélszolgálati levelezés
|
2017. március 6-7.
(hétfő-kedd)
|
2 nap
|
3. modul
|
Panasz- és reklamációkezelés
|
2017. április 10-11.
(hétfő-kedd)
|
2 nap
|
Részletes tematika:
Professzionális ügyfélszolgálat
- Az ügyintéző személyiségének szerepe az ügyfélkapcsolatokban
- Együttműködés a különböző típusú ügyfelekkel
- Személyes és a telefonos kommunikáció
- A hatékony ügyintézéshez szükséges információk megszerzése és rendszerezése
- Ügyfeleink tájékoztatása
- Az ügyintézés során felmerülő problémák megoldásának gyors és hatékony módszerei
- Az ügyfélszolgálati munka során keletkező stresszhatások kezelése
- A céghez, szervezethez való lojalitás hatása az ügyfélkapcsolatokra
Ügyfélszolgálati levelezés
- Az ügyfélszolgálat leggyakoribb levéltípusai és jellemzőik
- A különböző ügyféltípusok írásos kommunikációjának jellegzetességei
- A stílus és a szóhasználat érzelmi hatása (pozitív - negatív), illetve ennek tudatosítása
- A személyre szóló, hivatalos levelezési forma
- A hivatalos levél részei
- Az ügyfelek kérelmeire történő válasz:
- a mérlegelés szempontjai
- válasz jóváhagyással
- válasz részleges jóváhagyással
- válasz elutasítás esetén
- A panaszos levelekre történő válasz az alábbi esetekben:
- jogos
- részben jogos
- jogtalan reklamáció
Panasz- és reklamációkezelés
- A panaszok és reklamációk fogadása
- Az ügyfelekkel való tárgyalás irányítása, a problémák feltárása
- A valós panaszok orvoslása és az ügyfél számára a lehető legjobb megoldás megtalálása
- Alaptalan panaszok és reklamációk kezelése
- Cégünk és az ügyfél érdekeinek összehangolása
- Mikor és hogyan mondjunk nemet?
- Az ismétlődő panaszok, kifogások és reklamációk kezelése
- A hosszú távú haszon elve és az ügyfelekkel való konstruktív együttműködés módszerei
Képzési módszerünk:
Youtube: Kovács Tünde módszere
A tanfolyam során a hallgatók:
- Megtanulják, hogy miként alakítsanak ki jó hangulatú ügyfélkapcsolatokat,
- Elsajátítják a konfliktuskezelés és megoldás módszereit,
- Képesség válnak a megszerzett tudás rutinszerű alkalmazására, amelynek segítségével azonnali és tartós eredménynövekedést érhetnek el.
A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:
- Ügyfélszolgálati vezetőknek,
- Ügyfél- és vevőszolgálati munkatársaknak,
- Értékesítőknek és termékmenedzsereknek,
- Mindenkinek, aki a munkája során ügyfélszolgálattal is foglalkozik.
Amiért érdemes minket választani...
- Mikrocsoportos képzéseket szervezünk,
- A képzések során ingyenes konzultációt biztosítunk,
- Kovács Tünde 25 éves felnőttképzési tapasztalattal rendelkezik.
A tanfolyam adatlapja:
A program pontos megnevezése
|
Ügyfélszolgálati Tanfolyam
|
Programvezető
|
Kovács Tünde oktatási igazgató www.kovacstunde.hu
|
Tandíj
|
278.000,- Ft + ÁFA (*)
|
Jelentkezési határidő
|
2017. február 2.
|
A tréningmodulok időpontjai
|
Professzionális ügyfélszolgálat:
|
2017. február 9-10. (csütörtök-péntek)
|
Ügyfélszolgálati levelezés:
|
2017. március 6-7.
(hétfő-kedd)
|
Panasz- és reklamációkezelés:
|
2017. április 10-11.
(hétfő-kedd)
|
Tanfolyam vizsga
|
2017. május 31.
|
A program időtartama
|
6+1 nap
|
Képzési idő
|
60 óra
|
Maximális csoportlétszám
|
6 fő
|
A tanfolyam helyszíne
|
Hotel Budapest****
Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 47.
|
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusa
|
Oklevél
|
(*) A tandíj magába foglalja a 3x2 napos, intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők étkeztetését (3 fogásos ebéd) is.
Kedvezmény:
Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik, akkor mi személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tanfolyam részvételi díjából!
Lépjen kapcsolatba velünk!
A tanfolyamról és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:
Kovács Tünde
oktatási igazgató, programvezető tréner
Tel: +36 (30) 248-32-64
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu
Várjuk jelentkezését!
Jelentkezés:
-
Jelentkezzen online, itt!
-
A letölthető jelentkezési lapot küldje vissza az info@mspr.hu e-mail címre!
|