ÉLMÉNYALAPÚ MARKETING ÉS ÉRTÉKESÍTÉS
2 NAPOS TRÉNING
Tisztelt Cégvezető! Tisztelt Értékesítési vezető! Tisztelt Marketing vezető!
Előfordult már Önnel, hogy egy termék kipróbálása vagy megvétele érdekes és kellemes élménynek bizonyult? A fogyasztói élmény immáron nem csak a vásárlást követően, a termék használata során, de sokkal korábban is megjelenik. A marketingben az érdeklődés felkeltésekor, illetve az értékesítés során a vásárlási döntés meghozatalakor is lehetőségünk van rá, hogy leendő ügyfeleink számára élményt nyújtsunk.
Az MSPR Üzleti Iskola által szervezett 2 napos tréningen a résztvevők végig a saját cégüknél előforduló eseteken dolgoznak, és megtanulják beazonosítani azokat a területeket, ahol maguk is élményt nyújthatnak. A képzés során a hallgatók azokat a gyakorlati módszereket is elsajátítják, amelyek hozzájárulnak a kidolgozott ötletek eredményes megvalósításához.
Várjuk jelentkezését!
(Határidő: 2017. november 28.)
|
|
|
- Az élményalapú marketing és értékesítés, mint új stratégia
- Az ügyfelek élménycsatornái
- Honnan tudjuk meg, hogy a potenciális vevők milyen élményre reagálnak leginkább?
- Ügyfélfüggő élménykombinációk
- A közvetlen és közvetett élmény lehetőségei a marketingben
- A közvetlen és közvetett élmény lehetőségei az értékesítés során
- A saját termékünkhöz köthető, közvetlen élményt nyújtó marketingmódszerek
- Saját termékhez köthető, közvetett élményt nyújtó marketing módszerek
- Saját termékhez köthető, közvetlen élményt nyújtó értékesítési módszerek
- Saját termékhez köthető, közvetett élményt nyújtó értékesítési módszerek
- A termékprezentáció élményszintre emelésének eszközei
- A kreativitásunk fokozása és kihasználása az élménymarketingben és az élményékesítés során
A tréning során megszerezhető kompetenciák:
|
- Megtanulják, hogy a fogyasztói élményt miként állíthatják a marketing- és az értékesítési stratégia szolgálatába,
- Elsajátítják az élményalapú marketing és értékesítés konkrét módszereit,
- Képessé válnak a megszerzett tudás rutinszerű alkalmazására, amelynek segítségével azonnali és konkrét eredményeket érhetnek el.
Képzési módszerünk
A program pontos megnevezése
|
Élményalapú marketing és értékesítés tréning
|
Tréner
|
Kovács Tünde
|
A tréning időpontja
|
2017. december 4-5.
|
Jelentkezési határidő
|
2017. november 28.
|
A program időtartama
|
2 nap
|
Képzési idő
|
20 óra
|
Maximális csoportlétszám
|
6 fő
|
A tréning helyszíne
|
Hotel Budapest****
|
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusa
|
Oklevél
|
A részvételi díj 128.000 Ft + ÁFA, amely magába foglalja a 2 napos, intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők ebédjét is.
Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik, akkor mi személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából!
Lépjen kapcsolatba velünk!
|
A tréningről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:
Kovács Tünde
oktatási igazgató, programvezető tréner
Tel: +36 (30) 248-32-64
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu
Várjuk jelentkezését!
-
Jelentkezzen online, itt!
-
A letölthető jelentkezési lapot küldje vissza az info@mspr.hu e-mail címre!
|