[Ha az alábbi levél olvashatatlan formában vagy képek nélkül jelenik meg, kérem, kattintson ide!]

MSPR Üzleti Iskola - Marketing, Sales and Public Relations

FELSŐFOKÚ ÉRTÉKESÍTÉSI TANFOLYAM

ÚJ MODULOKKAL!


Tisztelt Cégvezető! Tisztelt HR-vezető! Tisztelt Értékesítési vezető! Tisztelt Marketing vezető!

A Felsőfokú értékesítési tanfolyamot gyakorló és kezdő értékesítők, valamint olyan vállakozók számára dolgoztuk ki, akik a fejlődés érdekében szeretnének új módszereket megismerni. Mivel a vállalatok bevételei közvetlenül az értékesítés eredményességétől függnek, ezért a terület folyamatos fejlesztése elengedhetetlen.

A tanfolyam összesen 6 napot vesz igénybe. Az első két nap az értékesítési módszerek megismertetésére fókuszál, ezt követi az ártárgyalás, amely az árak elfogadtatásának képességéről szól, majd a panaszok és reklamációk kezelése. A negyedik modul az értékesítés és a fogyasztói élmény összekapcsolásáról szól, az utolsó két nap anyaga pedig kapcsolatmenedzsment, amely az üzleti kapcsolatok tudatos építését tanítja. A tréningek után minden résztvevő számára egy 90 perces konzultációt is biztosítunk, amely segítséget jelent a tanultak saját cégénél való alkalmazására és a szükséges változtatások bevezetésére. A tanfolyamot vizsga zárja, amely után oklevéllel tanusítjuk a képzés sikeres elvégzését.

Várjuk jelentkezését!
Határidő: 2018. február 6.)


[Jelentkezés] [További képzéseink]

A tanfolyam moduljai:

  Modul címe Képzési idő Dátum
1. modul Értékesítési technikák 2 nap 2018. február 12-13.
2. modul Ártárgyalás 1 nap 2018. február 22.
3. modul Panaszkezelés 1 nap 2018. március 28.
4. modul Élményalapú értékesítés 1 nap 2018. április 18.
5. modul Kapcsolatmenedzsment 1 nap 2018. április 19.

Részletes tematikák:

Értékesítési technikák

  • Az értékesítés folyamata és technikái
  • Az eredményorientált értékesítési stratégia kialakítása
  • Kapcsolatteremtés és üzletkötés új partnerekkel
  • Partnerfüggő tárgyalástechnikai módszerek
  • A vevői igények felmérése
  • Hogyan mutassuk be cégünket partnereinknek?
  • Személyes meggyőzés az értékesítési folyamat során
  • Kifogások kezelése
  • Hogyan beszéljünk a részletekről?
  • Az értékesítés utógondozása

Ártárgyalás

  • Az ár helye és szerepe az értékesítésben
  • Hogyan derítsük fel a vevő termékre vonatkozó igényeit és mi legyen az árképzési taktikánk?
  • A vevő árcsökkentő manipulációinak felismerése és kezelése
  • Az ár közlése és az ár melletti érvelés módszerei
  • Az árral kapcsolatos kifogások kezelése és az ár megvédése
  • Az ártárgyalás feltételei az üzleti tárgyalások során
  • Az árengedmény helye, ideje és módja
  • A sikeres üzletkötés feltételeinek megteremtése az alku különböző szakaszaiban
  • Stratégia és taktika az áralku során
  • A kölcsönösség elve az alku folyamatában
  • Az ártárgyalás lezárása és a megállapodás rögzítése

Panaszkezelés

  • A panaszok és reklamációk fogadása
  • Az ügyfelekkel való tárgyalás irányítása, a problémák feltárása
  • A valós panaszok orvoslása és az ügyfél számára a lehető legjobb megoldás megtalálása
  • Alaptalan panaszok és reklamációk kezelése
  • Cégünk és az ügyfél érdekeinek összehangolása
  • Mikor és hogyan mondjunk nemet?
  • Az ismétlődő panaszok, kifogások és reklamációk kezelése
  • A hosszú távú haszon elve és az ügyfelekkel való konstruktív együttműködés módszerei

Élményalapú értékesítés

  • Az élményalapú értékesítés, mint új stratégia
  • Az ügyfelek élménycsatornái
  • Honnan tudjuk meg, hogy a potenciális vevők milyen élményre reagálnak leginkább?
  • Ügyfélfüggő élménykombinációk
  • A közvetlen és közvetett élmény lehetőségei az értékesítés során
  • Saját termékhez köthető, közvetlen élményt nyújtó értékesítési módszerek
  • Saját termékhez köthető, közvetett élményt nyújtó értékesítési módszerek
  • A termékprezentáció élményszintre emelésének eszközei
  • A kreativitásunk fokozása és kihasználása az élménymarketingben és az élményékesítés során

Kapcsolatmenedzsment

  • A kapcsolati tőke fogalma és helye az üzleti életben
  • A kapcsolatok eredete és befektetési igénye
  • A kapcsolatok fejlődése az életkor előrehaladtával
  • Mi határozza meg a kapcsolati háló méretét?
  • A kapcsolatok hatékonyságmérése és fejlesztése
  • A kapcsolati háló, mint a biztonság garanciája
  • Stratégiák a kapcsolatépítés során
  • Önmenedzselés: hol és hogyan?
  • Hatékony érdekérvényesítés
  • Meggyőzés és elfogadtatás
A tanfolyam során a hallgatók:
  • Új értékesítési módszereket ismerhetnek meg
  • Megtanulják, hogy miként fogadtassák el az árakat és képviseljék cégük érdekeit
  • Olyan ismeretekhez jutnak, amelyek alkalmazásával hosszútávon is növelhetik cégük vagyonát és bevételeit.
A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:
  • Cégtulajdonosoknak,
  • Értékesítőknek, termékfejlesztőknek, tanácsadóknak
  • Mindenkinek, aki részt vesz az értékesítésben.
Amiért érdemes minket választani...
  • Mikrocsoportos képzéseket szervezünk,
  • A képzések során ingyenes konzultációt biztosítunk,
  • Munkatársaink 25 éves felnőttképzési tapasztalattal rendelkeznek.


Youtube: Kovács Tünde módszere
Youtube Kovács Tünde módszere


A tanfolyam adatlapja:
A program pontos megnevezése Felsőfokú értékesítési tanfolyam
Programvezető Kovács Tünde oktatási igazgató
www.kovacstunde.hu
Jelentkezési határidő 2018. február 6.
Vizsga és oklevél-átadás 2018. május 2.
A program időtartama 6 nap
Képzési időtartama minden oktatási napon 9.00–től 16.00-ig
A tréningek helyszíne Hotel Budapest****
Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 47.
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusa Oklevél
Tandíj 278.000 Ft + Áfa*

*A tandíj magába foglalja a 6 napos, intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők étkeztetését (3 fogásos ebéd) is.

Lépjen kapcsolatba velünk!

A tréningekről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:

Kovács Tünde
oktatási igazgató
Tel: +36 (30) 248-32-64
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu

Várjuk jelentkezését!

Jelentkezés:
  • Jelentkezzen online, itt!
  • A letölthető jelentkezési lapot küldje vissza az info@mspr.hu e-mail címre!
[Jelentkezési lap] [További képzéseink]

www.mspr.hu - MSPR Üzleti Iskola - Budapest


ADATVÉDELMI NYILATKOZAT: Az MSPR Üzleti Iskola kijelenti, hogy személyes adatokat semmilyen formában nem tárol.
Üzleti ajánlatainkat kizárólag jogi személyek részére továbbítjuk. Ennek alapján csak olyan e-mail címekre küldünk levelet,
amelyek valamely céghez vagy más jogi személyhez hozzárendelésre kerültek. Amennyiben az Ön emailcíme nem ilyen,
abban az esetben elnézést kérünk a téves megkeresésért. Kérjük, hogy leiratkozási szándékát jelezze itt!
Kérjük, hogy a leiratkozás során a(z) N/A e-mail címet legyen szíves megadni!