FELSŐFOKÚ ÉRTÉKESÍTÉSI TANFOLYAM
ÚJ MODULOKKAL!
Tisztelt Cégvezető! Tisztelt HR-vezető! Tisztelt Értékesítési vezető! Tisztelt Marketing vezető!
A Felsőfokú értékesítési tanfolyamot gyakorló és kezdő értékesítők, valamint olyan vállakozók számára dolgoztuk ki, akik a fejlődés érdekében szeretnének új módszereket megismerni. Mivel a vállalatok bevételei közvetlenül az értékesítés eredményességétől függnek, ezért a terület folyamatos fejlesztése elengedhetetlen.
A tanfolyam összesen 6 napot vesz igénybe. Az első két nap az értékesítési módszerek megismertetésére fókuszál, ezt követi az ártárgyalás, amely az árak elfogadtatásának képességéről szól, majd a panaszok és reklamációk kezelése. A negyedik modul az értékesítés és a fogyasztói élmény összekapcsolásáról szól, az utolsó két nap anyaga pedig kapcsolatmenedzsment, amely az üzleti kapcsolatok tudatos építését tanítja. A tréningek után minden résztvevő számára egy 90 perces konzultációt is biztosítunk, amely segítséget jelent a tanultak saját cégénél való alkalmazására és a szükséges változtatások bevezetésére. A tanfolyamot vizsga zárja, amely után oklevéllel tanusítjuk a képzés sikeres elvégzését.
Várjuk jelentkezését!
Határidő: 2018. február 6.)
|
|
|
|
Modul címe
|
Képzési idő
|
Dátum
|
1. modul |
Értékesítési technikák
|
2 nap
|
2018. február 12-13.
|
2. modul |
Ártárgyalás
|
1 nap
|
2018. február 22.
|
3. modul |
Panaszkezelés
|
1 nap
|
2018. március 28.
|
4. modul |
Élményalapú értékesítés
|
1 nap
|
2018. április 18.
|
5. modul |
Kapcsolatmenedzsment
|
1 nap
|
2018. április 19.
|
Értékesítési technikák
- Az értékesítés folyamata és technikái
- Az eredményorientált értékesítési stratégia kialakítása
- Kapcsolatteremtés és üzletkötés új partnerekkel
- Partnerfüggő tárgyalástechnikai módszerek
- A vevői igények felmérése
- Hogyan mutassuk be cégünket partnereinknek?
- Személyes meggyőzés az értékesítési folyamat során
- Kifogások kezelése
- Hogyan beszéljünk a részletekről?
- Az értékesítés utógondozása
Ártárgyalás
- Az ár helye és szerepe az értékesítésben
- Hogyan derítsük fel a vevő termékre vonatkozó igényeit és mi legyen az árképzési taktikánk?
- A vevő árcsökkentő manipulációinak felismerése és kezelése
- Az ár közlése és az ár melletti érvelés módszerei
- Az árral kapcsolatos kifogások kezelése és az ár megvédése
- Az ártárgyalás feltételei az üzleti tárgyalások során
- Az árengedmény helye, ideje és módja
- A sikeres üzletkötés feltételeinek megteremtése az alku különböző szakaszaiban
- Stratégia és taktika az áralku során
- A kölcsönösség elve az alku folyamatában
- Az ártárgyalás lezárása és a megállapodás rögzítése
Panaszkezelés
- A panaszok és reklamációk fogadása
- Az ügyfelekkel való tárgyalás irányítása, a problémák feltárása
- A valós panaszok orvoslása és az ügyfél számára a lehető legjobb megoldás megtalálása
- Alaptalan panaszok és reklamációk kezelése
- Cégünk és az ügyfél érdekeinek összehangolása
- Mikor és hogyan mondjunk nemet?
- Az ismétlődő panaszok, kifogások és reklamációk kezelése
- A hosszú távú haszon elve és az ügyfelekkel való konstruktív együttműködés módszerei
Élményalapú értékesítés
- Az élményalapú értékesítés, mint új stratégia
- Az ügyfelek élménycsatornái
- Honnan tudjuk meg, hogy a potenciális vevők milyen élményre reagálnak leginkább?
- Ügyfélfüggő élménykombinációk
- A közvetlen és közvetett élmény lehetőségei az értékesítés során
- Saját termékhez köthető, közvetlen élményt nyújtó értékesítési módszerek
- Saját termékhez köthető, közvetett élményt nyújtó értékesítési módszerek
- A termékprezentáció élményszintre emelésének eszközei
- A kreativitásunk fokozása és kihasználása az élménymarketingben és az élményékesítés során
Kapcsolatmenedzsment
- A kapcsolati tőke fogalma és helye az üzleti életben
- A kapcsolatok eredete és befektetési igénye
- A kapcsolatok fejlődése az életkor előrehaladtával
- Mi határozza meg a kapcsolati háló méretét?
- A kapcsolatok hatékonyságmérése és fejlesztése
- A kapcsolati háló, mint a biztonság garanciája
- Stratégiák a kapcsolatépítés során
- Önmenedzselés: hol és hogyan?
- Hatékony érdekérvényesítés
- Meggyőzés és elfogadtatás
A tanfolyam során a hallgatók:
|
- Új értékesítési módszereket ismerhetnek meg
- Megtanulják, hogy miként fogadtassák el az árakat és képviseljék cégük érdekeit
- Olyan ismeretekhez jutnak, amelyek alkalmazásával hosszútávon is növelhetik cégük vagyonát és bevételeit.
A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:
|
- Cégtulajdonosoknak,
- Értékesítőknek, termékfejlesztőknek, tanácsadóknak
- Mindenkinek, aki részt vesz az értékesítésben.
Amiért érdemes minket választani...
|
- Mikrocsoportos képzéseket szervezünk,
- A képzések során ingyenes konzultációt biztosítunk,
- Munkatársaink 25 éves felnőttképzési tapasztalattal rendelkeznek.
Kovács Tünde módszere
A program pontos megnevezése
|
Felsőfokú értékesítési tanfolyam
|
Programvezető
|
Kovács Tünde oktatási igazgató www.kovacstunde.hu
|
Jelentkezési határidő
|
2018. február 6.
|
Vizsga és oklevél-átadás
|
2018. május 2.
|
A program időtartama
|
6 nap
|
Képzési időtartama
|
minden oktatási napon 9.00–től 16.00-ig
|
A tréningek helyszíne
|
Hotel Budapest****
Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 47.
|
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusa
|
Oklevél
|
Tandíj
|
278.000 Ft + Áfa*
|
*A tandíj magába foglalja a 6 napos, intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők étkeztetését (3 fogásos ebéd) is.
Lépjen kapcsolatba velünk!
|
A tréningekről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:
Kovács Tünde
oktatási igazgató
Tel: +36 (30) 248-32-64
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu
Várjuk jelentkezését!
-
Jelentkezzen online, itt!
-
A letölthető jelentkezési lapot küldje vissza az info@mspr.hu e-mail címre!
|