[Online verzió]

MSPR Üzleti Iskola - Marketing, Sales and Public Relations

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI VEZETŐI TANFOLYAM
3x2 NAPOS KÉPZÉS BUDAPESTEN

Tisztelt Cégvezető! Tisztelt Ügyfélszolgálati Vezető! Tisztelt HR-vezető!

Tanfolyamunkat olyan vezetők és potenciális vezetők részére dolgoztuk ki, akik a munkájuk során ügyfélszolgálati tevékenységet, illetve ezzel foglalkozó munkatársakat irányítanak. A képzés első modulja az ügyfélszolgálati ismeretek rendszerezésére és elmélyítésére fókuszál, a második modul témája a munkatársak motiválása és a lehető legmagasabb teljesítmény elérése, a harmadik modul pedig csoportvezetői ismeretek, módszerek átadásáról szól.

A képzés során a résztvevők végig a saját cégüknél előforduló eseteken dolgoznak, ami garantálja számukra a maximális eredményességet. A 3x2 napos tanfolyamot decemberben vizsga zárja, a képzés elvégzését pedig oklevéllel tanúsítjuk. Az egyes tréningmodulok során konzultációs lehetőséget biztosítunk, ami lehetőséget teremt a hallgatók munkája során előforduló speciális esetek megbeszélésére is.

Várjuk jelentkezését!
(Határidő: 2018. szeptember 10.)

[ Kép: Ügyfélszolgálat ]


[Jelentkezés] [További képzéseink]

A tanfolyam moduljai:

Modulok Cím Időtartam Dátum
1. modul Professzionális ügyfélszolgálat 2 nap 2018. szeptember 17-18.
(hétfő-kedd)
2. modul Munkatársak motiválása 2 nap 2018. október 8-9.
(hétfő-kedd)
3. modul Csoportvezetői technikák 2 nap 2018. november 15-16.
(csütörtök-péntek)

Részletes tematikák:

Professzionális ügyfélszolgálat

  • Az ügyintéző személyiségének szerepe az ügyfélkapcsolatokban
  • Együttműködés a különböző típusú ügyfelekkel
  • Személyes és a telefonos kommunikáció
  • A hatékony ügyintézéshez szükséges információk megszerzése és rendszerezése
  • Ügyfeleink tájékoztatása
  • Az ügyintézés során felmerülő problémák megoldásának gyors és hatékony módszerei
  • Az ügyfélszolgálati munka során keletkező stresszhatások kezelése
  • A céghez, szervezethez való lojalitás hatása az ügyfélkapcsolatokra

Munkatársak motiválása

  • Az egyén teljesítménymérése a csapaton belül
  • A motiváció hatása a teljesítményre
  • Mi határozza meg a kollégák eredményességét?
  • A várható eredményesség előrejelzése
  • A vezető szerepe a motiváció fenntartásában
  • Személyiségfüggő motivációs stratégiák
  • Az egyéni és kollegiális szükségletek kielégítése (a csere-elmélet alapján)
  • A szervezeti kultúra szerepe a motiválásban
  • A demotiváció első jelei és megfékezése
  • A kiégés első jelei és megelőzésének módszerei

Csoportvezetői technikák

  • A csoportmunka, mint hatékonyságjavító eszköz
  • Hogyan alakul ki a csoportmunka?
  • A csapatmunka megszervezése és irányítása
  • Mitől válik egy csoport csapattá?
  • A csapatszellem kialakítása és fenntartása
  • Az együttműködés hajtó- és fékezőerői
  • A vezető helye a csapatban
  • Az egyéniségek szerepe a csapatban
  • Miként oldjuk meg a csapatmunka során fellépő problémákat?
  • Mitől függ a csapat teljesítménye?
A tanfolyam során a hallgatók:
  • Megtanulják, hogy az ügyfélszolgálati tevékenység irányítása során milyen módszereket alkalmazzanak és adjanak át munkatársaiknak,
  • Új módszereket sajátítanak el a kollégáik motiválására,
  • Olyan ismeretekhez jutnak, amelyek alkalmazásával hosszútávon is növelhetik cégük vagyonát és bevételeit.
A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:
  • Cégtulajdonosoknak,
  • Ügyfélszolgálati vezetőknek,
  • Mindenkinek, aki ügyfélszolgálati munkatársak vezetésével foglalkozik.
Képzési módszerünk:


Youtube: Képzési módszerünk
Youtube Képzési módszerünk


A tanfolyam adatlapja:

A program pontos megnevezése: Ügyfélszolgálati vezetői tanfolyam
Programvezető: Kovács Tünde oktatási igazgató – “Az ügyfélszolgálat művészete” c. könyv szerzője –
www.kovacstunde.hu
A tanfolyam helyszíne Hotel Budapest****
Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 47.
Jelentkezési határidő 2018. szeptember 10.
A program időtartama 6 tréningnap
Képzési idő délelőtt 9.00-től délután 16.00-ig
Vizsga és oklevél-átadás 2018. december
Tandíj 278.000,- Ft + Áfa*

(*) A tandíj magába foglalja a 3x2 napos, intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők étkeztetését (3 fogásos ebéd) is.

Kedvezmény:

Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik, akkor mi személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tanfolyam részvételi díjából!

Lépjen kapcsolatba velünk!

A tréningekről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:

Kovács Tünde
oktatási igazgató
Tel: +36 (30) 248-32-64
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu

Várjuk jelentkezését!

Jelentkezés:
  • Jelentkezzen online, itt!
  • A letölthető jelentkezési lapot küldje vissza az info@mspr.hu e-mail címre!
[Jelentkezési lap] [További képzéseink]

www.mspr.hu - MSPR Üzleti Iskola - Budapest


ADATVÉDELMI NYILATKOZAT: Az MSPR Üzleti Iskola kijelenti, hogy személyes adatokat semmilyen formában nem tárol.
Üzleti ajánlatainkat kizárólag jogi személyek részére továbbítjuk. Ennek alapján csak olyan e-mail címekre küldünk levelet,
amelyek valamely céghez vagy más jogi személyhez hozzárendelésre kerültek. Amennyiben az Ön emailcíme nem ilyen,
abban az esetben elnézést kérünk a téves megkeresésért. Kérjük, hogy leiratkozási szándékát jelezze itt!
Kérjük, hogy a leiratkozás során a(z) N/A e-mail címet legyen szíves megadni!