Tisztelt Cégvezető! Tisztelt HR-vezető! Tisztelt Ügyfélszolgálati vezető! Tisztelt Irodavezető! Tisztelt Értékesítési Vezető!
A képzés, amelyet elsősorban gyakorló szakemberek számára ajánlunk, 3x2 napot vesz igénybe. A tanfolyam első modulja az ügyfélszolgálati ismeretek rendszeresítésére és elmélyítésére fókuszál, a második modul témája az írásbeli kommunikáció és annak sajátosságai, a harmadik modul pedig a panaszok és reklamációk eredményes kezeléséről szól. A tanfolyam résztvevői végig a saját cégüknél előforduló eseteken dolgoznak, ami biztosítja számukra a maximális hatékonyságot. Az egyedi esetek megbeszélésére a tanfolyam során konzultációs lehetőséget biztosítunk.
Várjuk jelentkezését!
(Határidő: 2019. szeptember 13.)
|
A tanfolyam moduljai:
Modulok
|
Cím
|
Időtartam
|
Dátum
|
1. modul |
Professzionális ügyfélszolgálat tréning
|
2 nap
|
2019. szeptember 23-24.
|
2. modul |
Panasz- és reklamációkezelés tréning
|
2 nap
|
2019. október 21-22.
|
3. modul |
Ügyfélszolgálati levelezés tréning
|
2 nap
|
2019. november 25-26.
|
|
Részletes tematikák:
Professzionális ügyfélszolgálat
- Az ügyintéző személyiségének szerepe az ügyfélkapcsolatokban
- Együttműködés a különböző típusú ügyfelekkel
- Személyes és a telefonos kommunikáció
- A hatékony ügyintézéshez szükséges információk megszerzése és rendszerezése
- Ügyfeleink tájékoztatása
- Az ügyintézés során felmerülő problémák megoldásának gyors és hatékony módszerei
- Az ügyfélszolgálati munka során keletkező stresszhatások kezelése
- A céghez, szervezethez való lojalitás hatása az ügyfélkapcsolatokra
Panasz- és reklamációkezelés
- A panaszok és reklamációk fogadása
- Az ügyfelekkel való tárgyalás irányítása, a problémák feltárása
- A valós panaszok orvoslása és az ügyfél számára a lehető legjobb megoldás megtalálása
- Alaptalan panaszok és reklamációk kezelése
- Cégünk és az ügyfél érdekeinek összehangolása
- Mikor és hogyan mondjunk nemet?
- Az ismétlődő panaszok, kifogások és reklamációk kezelése
- A hosszú távú haszon elve és az ügyfelekkel való konstruktív együttműködés módszerei
Ügyfélszolgálati levelezés
- Az ügyfélszolgálat leggyakoribb levéltípusai és jellemzőik
- A különböző ügyféltípusok írásos kommunikációjának jellegzetességei
- A stílus és a szóhasználat érzelmi hatása (pozitív - negatív), illetve ennek tudatosítása
- A személyre szóló, hivatalos levelezési forma
- A hivatalos levél részei
- Az ügyfelek kérelmeire történő válasz:
- a mérlegelés szempontjai
- válasz jóváhagyással
- válasz részleges jóváhagyással
- válasz elutasítás esetén
- A panaszos levelekre történő válasz az alábbi esetekben:
- jogos
- részben jogos
- jogtalan reklamáció
Képzési módszerünk:
Youtube: Kovács Tünde módszere
A tanfolyam során a hallgatók:
- Megtanulják, hogy miként alakítsanak ki jó hangulatú ügyfélkapcsolatokat,
- Elsajátítják a konfliktuskezelés és megoldás módszereit,
- Képesség válnak a megszerzett tudás rutinszerű alkalmazására, amelynek segítségével azonnali és tartós eredménynövekedést érhetnek el.
A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:
- Ügyfélszolgálati vezetőknek,
- Ügyfél- és vevőszolgálati munkatársaknak,
- Értékesítőknek és termékmenedzsereknek,
- Mindenkinek, aki a munkája során ügyfélszolgálattal is foglalkozik.
Amiért érdemes minket választani...
- Mikrocsoportos képzéseket szervezünk,
- A képzések során ingyenes konzultációt biztosítunk,
- Kovács Tünde 25 éves felnőttképzési tapasztalattal rendelkezik.
A tanfolyam adatlapja:
A program pontos megnevezése:
|
Felsőfokú értékesítési tanfolyam
|
Programvezető:
|
Kovács Tünde oktatási igazgató www.kovacstunde.hu
|
Jelentkezési határidő
|
2019. szeptember 13.
|
Vizsga és oklevél-átadás
|
2019. december
|
A program időtartama
|
6 nap
|
Képzési időtartam
|
minden oktatási napon 9.00–től 16.00-ig
|
A tanfolyam helyszíne
|
Hotel Budapest****
Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 47.
|
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusa
|
Oklevél
|
Tandíj
|
288.000,- Ft + Áfa*
|
* A tandíj magába foglalja a 6 napos, intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők étkeztetését (3 fogásos ebéd) is.
|
KEDVEZMÉNY
Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik ugyanarra a képzési programra, akkor abban az esetben személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tanfolyam részvételi díjából!
|
Lépjen kapcsolatba velünk!
A tréningekről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:
Kovács Tünde
oktatási igazgató, programvezető tréner
Tel: +36 (30) 248-32-64
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu
VÁRJUK JELENTKEZÉSÉT!
Jelentkezés
-
Jelentkezzen online, itt!
-
A letölthető jelentkezési lapot küldje vissza az info@mspr.hu e-mail címre!
|