MSPR Üzleti Iskola - Marketing, Sales and Public Relations Online verzió
PANASZ- ÉS REKLAMÁCIÓKEZELÉS
2 NAPOS TRÉNING KOVÁCS TÜNDÉVEL
BUDAPEST, 2019. OKTÓBER 21-22.

[Panaszkezelés]

Tisztelt Cégvezető! Tisztelt Értékesítési vezető! Tisztelt Irodavezető! Tisztelt Ügyfélszolgálati vezető! Tisztelt HR-vezető!

Panaszok és reklamációk minden cégnél előfordulnak. Nem mindegy azonban, hogy miként reagálunk rájuk! Ha az ügyfelek készséges, figyelmes munkatársakkal találkoznak, akiktől segítséget kapnak problémáik megoldásához, akkor jogosan várhatjuk, hogy a jövőben is tőlünk vásároljanak.

Az októberi tréningen a résztvevők elsajátítják az eredményes panasz- és reklamációkezeléshez szükséges kommunikációs és ügyfélszolgálati ismereteket, s megtanulják, hogy miként reagáljanak az ügyfelek jogos, részben jogos vagy éppen alaptalan panaszaira. Hiszünk benne, hogy az elégedett ügyfelek minden cég számára jelentős értéket képviselnek, hiszen esetükben már nincs szükség az új ügyfelek megszerzéséhez szükséges, költséges marketingtevékenységre.

Várjuk jelentkezését!
(Határidő: 2019. október 11.)

[Jelentkezés] [További képzéseink]


A tréning tematikája:

  • A panaszok és reklamációk fogadása
  • Az ügyfelekkel való tárgyalás irányítása, a problémák feltárása
  • A valós panaszok orvoslása és az ügyfél számára a lehető legjobb megoldás megtalálása
  • Alaptalan panaszok és reklamációk kezelése
  • A cégünk és az ügyfél érdekeinek összehangolása
  • Mikor és hogyan mondjunk nemet?
  • Az ismétlődő panaszok, kifogások és reklamációk kezelése
  • A hosszú távú haszon elve és az ügyfelekkel való konstruktív együttműködés módszerei


A tréning során megszerezhető kompetenciák:

  • Megtanulják, hogy nézeteltérés esetén miként találják meg a legjobb megoldást,
  • Elsajátítják a panaszok és reklamációk fogadásának és kezelésének módszereit,
  • Képessé válnak a megszerzett tudás rutinszerű alkalmazására, amelynek segítségével azonnali és tartós eredménynövekedést érhetnek el.


Képzési módszerünk:

Youtube: Kovács Tünde módszere
Youtube Youtube: Kovács Tünde módszere


A tréning adatlapja:

Tréning neve Panasz- és reklamációkezelés tréning
Tréning időpontja 2019. október 21-22.
Képzési napok 2 nap
Jelentkezési határidő 2019. október 11.
Tréning helyszíne Hotel Budapest****
Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 47.
Képzési idő délelőtt 9.00-től délután 16.00-ig
Tréner Kovács Tünde oktatási igazgató
www.kovacstunde.hu
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusa Oklevél
Részvételi díj 128.000 Ft / fő + ÁFA *

* A részvételi díj magába foglalja az intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők étkeztetését (3 fogásos ebéd) is.


% KEDVEZMÉNYEK

Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik, akkor mi személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából!


Lépjen kapcsolatba velünk!

MSPR Üzleti Iskola

A tréningekről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:

Kovács Tünde
oktatási igazgató, programvezető tréner
Tel: +36 (30) 248-32-64
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu

VÁRJUK JELENTKEZÉSÉT!


Jelentkezés

  • Jelentkezzen online, itt!
  • A letölthető jelentkezési lapot küldje vissza az info@mspr.hu e-mail címre!
[Jelentkezési lap] [További képzéseink]


www.mspr.hu - MSPR Üzleti Iskola - Budapest

ADATVÉDELMI NYILATKOZAT: Elektronikus formában üzleti ajánlatainkat kizárólag jogi személyek, valamint jogi személyiséggel
nem rendelkező gazdasági társaságok részére továbbítjuk olyan elektronikus levélcímekre, amelyek kapcsolatfelvételi lehetőségként
online felületen vagy egyéb adatbázisban feltüntetésre kerültek. Az online felületen elérhető, kapcsolatfelvétel céljából megadott adat
tulajdonosa, valamint adatkezelője az online felület üzemeltetője vagy tulajdonosa, az adatbázisban tárolt adatok tulajdonosa, valamint
adatkezelője az adatbázis tulajdonosa. Természetes személyek részére üzleti ajánlatokat az MSPR Üzleti Iskola Kft. nem küld.
Az MSPR Üzleti Iskola Kft. kijelenti, hogy marketingtevékenysége során nem kezel a 2011. évi CXII. törvény 3. § 2. bekezdése szerint
személyes adatnak minősülő adatot, illetve a 3. § 3. bekezdése szerint különleges adatnak minősülő adatot. Ennek alapján csak olyan
e-mail címekre küldünk levelet, amelyek valamely céghez vagy más jogi személyhez hozzárendelésre kerültek. Amennyiben az Ön
emailcíme nem ilyen, abban az esetben elnézést kérünk a téves megkeresésért. Kérjük, hogy leiratkozási szándékát jelezze itt!

Kérjük, hogy a leiratkozás során a(z) N/A e-mail címet legyen szíves megadni!