Tisztelt Cégvezető! Tisztelt HR-vezető! Tisztelt Ügyfélszolgálati vezető! Tisztelt Értékesítési vezető!
Kovács Tünde, Az ügyfélszolgálat művészete c. könyv szerzője 2020 tavaszán ismét Ügyfélszolgálati Vezetői Tanfolyamot indít. A képzést, amely 3x2 napot vesz igénybe, olyan hallgatók részére dolgoztuk ki, akik a munkájuk során ügyfélszolgálati munkatársakat irányítanak. A tanfolyam első modulja az ügyfélszolgálati ismeretek rendszerezésére és elmélyítésére fókuszál, a második modul témája a munkatársak motiválása és a lehető legmagasabb teljesítmény elérése, a harmadik modul pedig csoportvezetői ismeretek, módszerek átadásáról szól.
A képzés során a résztvevők végig a saját cégüknél előforduló eseteken dolgoznak, ami garantálja számukra a maximális eredményességet. A 3x2 napos tanfolyamot áprilisban vizsga zárja, a képzés elvégzését pedig oklevéllel tanúsítjuk. Az egyes tréningmodulok során konzultációs lehetőséget biztosítunk, ami lehetőséget teremt a hallgatók munkája során előforduló speciális esetek megbeszélésére is.
Várjuk jelentkezését!
(Határidő: 2020. február 10.)
|
|
|
A tanfolyam moduljai:
Modulok
|
Cím
|
Időtartam
|
Dátum
|
1. modul |
Professzionális ügyfélszolgálat
|
2 nap
|
2020. február 17-18.
|
2. modul |
Munkatársak motiválása
|
2 nap
|
2020. március 9-10.
|
3. modul |
Csoportvezetői technikák
|
2 nap
|
2020. április 14-15.
|
|
Részletes tematikák:
Professzionális ügyfélszolgálat
- Az ügyintéző személyiségének szerepe az ügyfélkapcsolatokban
- Együttműködés a különböző típusú ügyfelekkel
- Személyes és a telefonos kommunikáció
- A hatékony ügyintézéshez szükséges információk megszerzése és rendszerezése
- Ügyfeleink tájékoztatása
- Az ügyintézés során felmerülő problémák megoldásának gyors és hatékony módszerei
- Az ügyfélszolgálati munka során keletkező stresszhatások kezelése
- A céghez, szervezethez való lojalitás hatása az ügyfélkapcsolatokra
Munkatársak motiválása
- Az egyén teljesítménymérése a csapaton belül
- A motiváció hatása a teljesítményre
- Mi határozza meg a kollégák eredményességét?
- A várható eredményesség előrejelzése
- A vezető szerepe a motiváció fenntartásában
- Személyiségfüggő motivációs stratégiák
- Az egyéni és kollegiális szükségletek kielégítése (a csere-elmélet alapján)
- A szervezeti kultúra szerepe a motiválásban
- A demotiváció első jelei és megfékezése
- A kiégés első jelei és megelőzésének módszerei
Csoportvezetői technikák
- A csoportmunka, mint hatékonyságjavító eszköz
- Hogyan alakul ki a csoportmunka?
- A csapatmunka megszervezése és irányítása,
- Mitől válik egy csoport csapattá?
- A csapatszellem kialakítása és fenntartása,
- Az együttműködés hajtó- és fékezőerői,
- A vezető helye a csapatban,
- Az egyéniségek szerepe a csapatban,
- Miként oldjuk meg a csapatmunka során fellépő problémákat?
- Mitől függ a csapat teljesítménye?
A tanfolyam során a hallgatók:
- Megtanulják, hogy az ügyfélszolgálati tevékenység irányítása során milyen módszereket alkalmazzanak és adjanak át munkatársaiknak,
- Új módszereket sajátítanak el a kollégáik motiválására,
- Olyan ismeretekhez jutnak, amelyek alkalmazásával hosszútávon is növelhetik cégük vagyonát és bevételeit.
A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:
- Cégtulajdonosoknak,
- Ügyfélszolgálati vezetőknek,
- Mindenkinek, aki ügyfélszolgálati munkatársak vezetésével foglalkozik.
Amiért érdemes minket választani...
- Mikrocsoportos képzéseket szervezünk,
- A képzések során ingyenes konzultációt biztosítunk,
- Munkatársaink 25 éves felnőttképzési tapasztalattal rendelkeznek.
Képzési módszerünk:
Youtube: Kovács Tünde módszere
A tanfolyam adatlapja:
A program pontos megnevezése:
|
Ügyfélszolgálati vezetői tanfolyam
|
Programvezető:
|
Kovács Tünde oktatási igazgató
– “Az ügyfélszolgálat művészete” c. könyv szerzője –
www.kovacstunde.hu
|
Jelentkezési határidő
|
2020. február 10.
|
Vizsga és oklevél-átadás
|
2020. május 15.
|
A program időtartama
|
6 nap
|
Képzési időtartam
|
minden oktatási napon 9.00–től 16.00-ig
|
A tanfolyam helyszíne
|
Hotel Budapest****
Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 47.
|
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusa
|
Oklevél
|
Tandíj
|
288.000,- Ft + Áfa*
|
* A tandíj magába foglalja a 6 napos, intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők étkeztetését (3 fogásos ebéd) is.
|
KEDVEZMÉNY
Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik ugyanarra a képzési programra, akkor abban az esetben személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tanfolyam részvételi díjából!
|
Lépjen kapcsolatba velünk!
A tréningekről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:
Kovács Tünde
oktatási igazgató, programvezető tréner
Tel: +36 (30) 248-32-64
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu
VÁRJUK JELENTKEZÉSÉT!
Jelentkezés
-
Jelentkezzen online, itt!
-
A letölthető jelentkezési lapot küldje vissza az info@mspr.hu e-mail címre!
|