MSPR Üzleti Iskola - Marketing, Sales and Public Relations Online verzió
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI LEVELEZÉS
A HOSSZÚTÁVÚ ÜZLETI KAPCSOLATOKÉRT
2 NAPOS TRÉNING BUDAPESTEN vagy online részvétellel


Tisztelt Cégvezető! Tisztelt HR-vezető! Tisztelt Értékesítési vezető! Tisztelt Ügyfélszolgálati vezető! Tisztelt Irodavezető!

Kovács Tünde, Az ügyfélszolgálat művészete c. könyv szerzője ügyfélszolgálati levelezés témakörben 2020. november 23-24-én 2 napos tréninget tart. A képzés moduljai az írásbeli kommunikáció sajátosságaira fókuszálnak, amelyekben szó esik a levelezés stílusáról, tartalmi elemiről, illetve a reklamációk és panaszügyek kezeléséről is. A tréninget elsősorban gyakorló szakemberek számára ajánljuk, akik ismereteik szeretnék továbbfejleszteni, rendszerezni.

A tréningre minden érdeklődőt szeretettel várunk, aki a munkája során a cég ügyfeleivel írásban kommunikál. A képzés során a résztvevők végig a saját cégüknél előforduló eseteken dolgoznak, ami garantálja számukra a maximális hatékonyságot. Az egyedi esetek megbeszélésére személyes konzultációs lehetőséget biztosítunk.

Várjuk jelentkezését!
(Határidő: 2020. november 19.)

[Jelentkezés] [További képzéseink]


A tréning tematikája:

  • Az ügyfélszolgálat leggyakoribb levéltípusai és jellemzőik
  • A különböző ügyféltípusok írásos kommunikációjának jellegzetességei
  • A stílus és a szóhasználat érzelmi hatása (pozitív - negatív), illetve ennek tudatosítása
  • A személyre szóló, hivatalos levelezési forma
  • A hivatalos levél részei
  • Az ügyfelek kérelmeire történő válasz:
    • a mérlegelés szempontjai
    • válasz jóváhagyással
    • válasz részleges jóváhagyással
    • válasz elutasítás esetén
  • A panaszos levelekre történő válasz az alábbi esetekben:
    • jogos
    • részben jogos
    • jogtalan reklamáció


A tréningtől várható eredmények:

  • Megtanulják, hogy miként tarthatják fenn jó hangulatú ügyfélkapcsolatokat,
  • Elsajátítják a reklamáció- és panaszkezeléshez szükséges készségeket,
  • Képesség válnak a megszerzett tudás rutinszerű alkalmazására, amelynek segítségével azonnali és tartós eredménynövekedést érhetnek el.


A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:

  • Ügyfélszolgálati vezetőknek,
  • Ügyfél- és vevőszolgálati munkatársaknak,
  • Értékesítőknek és termékmenedzsereknek,
  • Mindenkinek, aki a munkája során ügyfélszolgálattal is foglalkozik.


Képzési módszerünk:

Youtube: Kovács Tünde módszere
Youtube Youtube: Kovács Tünde módszere


A tréning adatlapja:

Tréning neve Ügyfélszolgálati levelezés tréning
Tréning időpontja 2020. november 23-24.
Képzési napok 2 nap
Jelentkezési határidő 2020. november 19.
Tréning helyszíne BIMBÓ 5 Oktatóközpont vagy online részvétel
1022 Budapest, Bimbó út 5.
Képzési idő délelőtt 9.00-től délután 16.00-ig
Tréner Kovács Tünde oktatási igazgató
www.kovacstunde.hu
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusa Oklevél
Részvételi díj 128.000 Ft / fő + ÁFA *

* A részvételi díj magába foglalja a 2 napos, intenzív képzést, valamint a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat.


% KEDVEZMÉNY

Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik, akkor mi személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából!


Lépjen kapcsolatba velünk!

MSPR Üzleti Iskola

A tréningekről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:

Kovács Tünde
oktatási igazgató, programvezető tréner
Tel: +36 (30) 248-32-64
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu

VÁRJUK JELENTKEZÉSÉT!


Jelentkezés

  • Jelentkezzen online, itt!
  • A letölthető jelentkezési lapot küldje vissza az info@mspr.hu e-mail címre!
[Jelentkezési lap] [További képzéseink]


www.mspr.hu - MSPR Üzleti Iskola - Budapest

ADATVÉDELMI NYILATKOZAT: Elektronikus formában üzleti ajánlatainkat kizárólag jogi személyek, valamint jogi személyiséggel
nem rendelkező gazdasági társaságok részére továbbítjuk olyan elektronikus levélcímekre, amelyek kapcsolatfelvételi lehetőségként
online felületen vagy egyéb adatbázisban feltüntetésre kerültek. Az online felületen elérhető, kapcsolatfelvétel céljából megadott adat
tulajdonosa, valamint adatkezelője az online felület üzemeltetője vagy tulajdonosa, az adatbázisban tárolt adatok tulajdonosa, valamint
adatkezelője az adatbázis tulajdonosa. Természetes személyek részére üzleti ajánlatokat az MSPR Üzleti Iskola Kft. nem küld.
Az MSPR Üzleti Iskola Kft. kijelenti, hogy marketingtevékenysége során nem kezel a 2011. évi CXII. törvény 3. § 2. bekezdése szerint
személyes adatnak minősülő adatot, illetve a 3. § 3. bekezdése szerint különleges adatnak minősülő adatot. Ennek alapján csak olyan
e-mail címekre küldünk levelet, amelyek valamely céghez vagy más jogi személyhez hozzárendelésre kerültek. Amennyiben az Ön
emailcíme nem ilyen, abban az esetben elnézést kérünk a téves megkeresésért. Kérjük, hogy leiratkozási szándékát jelezze itt!

Kérjük, hogy a leiratkozás során a(z) N/A e-mail címet legyen szíves megadni!