Tisztelt Cégvezető! Tisztelt HR-vezető! Tisztelt Ügyfélszolgálati vezető! Tisztelt Értékesítési vezető!
Kovács Tünde, Az ügyfélszolgálat művészete c. könyv szerzője ismét Ügyfélszolgálati Vezetői Tanfolyamot indít. A képzést, amely 3x2 napot vesz igénybe, olyan hallgatók részére dolgoztuk ki, akik a munkájuk során ügyfélszolgálati munkatársakat irányítanak. A tanfolyam első modulja az ügyfélszolgálati ismeretek rendszerezésére és elmélyítésére fókuszál, a második modul témája a munkatársak motiválása és a lehető legmagasabb teljesítmény elérése, a harmadik modul pedig csoportvezetői ismeretek, módszerek átadásáról szól.
A képzés során a résztvevők végig a saját cégüknél előforduló eseteken dolgoznak, ami garantálja számukra a maximális eredményességet. A 3x2 napos tanfolyamot vizsga zárja, a képzés elvégzését pedig oklevéllel tanúsítjuk. Az egyes tréningmodulok során konzultációs lehetőséget biztosítunk, ami lehetőséget teremt a hallgatók munkája során előforduló speciális esetek megbeszélésére is.
Várjuk jelentkezését!
(Határidő: 2021. szeptember 5.)
|
|
|
A tanfolyam moduljai:
Modulok
|
Cím
|
Időtartam
|
Dátum
|
1. modul |
Professzionális ügyfélszolgálat
|
2 nap
|
2021. szeptember 13-14.
|
2. modul |
Munkatársak motiválása
|
2 nap
|
2021. október 11-12.
|
3. modul |
Csoportvezetői technikák
|
2 nap
|
2021. november 15-16.
|
|
Részletes tematikák:
Professzionális ügyfélszolgálat
- Az ügyintéző személyiségének szerepe az ügyfélkapcsolatokban
- Együttműködés a különböző típusú ügyfelekkel
- Személyes és a telefonos kommunikáció
- A hatékony ügyintézéshez szükséges információk megszerzése és rendszerezése
- Ügyfeleink tájékoztatása
- Az ügyintézés során felmerülő problémák megoldásának gyors és hatékony módszerei
- Az ügyfélszolgálati munka során keletkező stresszhatások kezelése
- A céghez, szervezethez való lojalitás hatása az ügyfélkapcsolatokra
Munkatársak motiválása
- Az egyén teljesítménymérése a csapaton belül
- A motiváció hatása a teljesítményre
- Mi határozza meg a kollégák eredményességét?
- A várható eredményesség előrejelzése
- A vezető szerepe a motiváció fenntartásában
- Személyiségfüggő motivációs stratégiák
- Az egyéni és kollegiális szükségletek kielégítése (a csere-elmélet alapján)
- A szervezeti kultúra szerepe a motiválásban
- A demotiváció első jelei és megfékezése
- A kiégés első jelei és megelőzésének módszerei
Csoportvezetői technikák
- A csoportmunka, mint hatékonyságjavító eszköz
- Hogyan alakul ki a csoportmunka?
- A csapatmunka megszervezése és irányítása,
- Mitől válik egy csoport csapattá?
- A csapatszellem kialakítása és fenntartása,
- Az együttműködés hajtó- és fékezőerői,
- A vezető helye a csapatban,
- Az egyéniségek szerepe a csapatban,
- Miként oldjuk meg a csapatmunka során fellépő problémákat?
- Mitől függ a csapat teljesítménye?
A tanfolyam során a hallgatók:
- Megtanulják, hogy az ügyfélszolgálati tevékenység irányítása során milyen módszereket alkalmazzanak és adjanak át munkatársaiknak,
- Új módszereket sajátítanak el a kollégáik motiválására,
- Olyan ismeretekhez jutnak, amelyek alkalmazásával hosszútávon is növelhetik cégük vagyonát és bevételeit.
A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:
- Cégtulajdonosoknak,
- Ügyfélszolgálati vezetőknek,
- Mindenkinek, aki ügyfélszolgálati munkatársak vezetésével foglalkozik.
Amiért érdemes minket választani...
- Mikrocsoportos képzéseket szervezünk,
- A képzések során ingyenes konzultációt biztosítunk,
- Munkatársaink 25 éves felnőttképzési tapasztalattal rendelkeznek.
Képzési módszerünk:
Youtube: Kovács Tünde módszere
A tanfolyam adatlapja:
A program pontos megnevezése:
|
Ügyfélszolgálati vezetői tanfolyam
|
Programvezető:
|
Kovács Tünde oktatási igazgató
– “Az ügyfélszolgálat művészete” c. könyv szerzője –
www.kovacstunde.hu
|
Jelentkezési határidő
|
2021. szeptember 5.
|
Vizsga és oklevél-átadás
|
2021. december 10.
|
A program időtartama
|
6 nap
|
Képzési időtartam
|
minden oktatási napon 9.00–től 16.00-ig
|
A tanfolyam helyszíne
|
BIMBÓ 5 Oktatóközpont vagy online részvétel
1022 Budapest, Bimbó út 5.
|
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusa
|
Oklevél
|
Tandíj
|
288.000,- Ft + Áfa*
|
* A tandíj magába foglalja a 6 napos, intenzív képzést, valamint a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat.
|
KEDVEZMÉNY
Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik ugyanarra a képzési programra, akkor abban az esetben személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tanfolyam részvételi díjából!
|
Lépjen kapcsolatba velünk!
A tréningekről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:
Kovács Tünde
oktatási igazgató, programvezető tréner
Tel: +36 (30) 248-32-64
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu
VÁRJUK JELENTKEZÉSÉT!
Jelentkezés
-
Jelentkezzen online, itt!
-
A letölthető jelentkezési lapot küldje vissza az info@mspr.hu e-mail címre!
|
|
www.mspr.hu
- MSPR Üzleti Iskola - Budapest
ADATVÉDELMI NYILATKOZAT:
Elektronikus formában üzleti ajánlatainkat kizárólag jogi személyek, valamint jogi személyiséggel
nem rendelkező gazdasági társaságok részére továbbítjuk olyan elektronikus levélcímekre, amelyek kapcsolatfelvételi lehetőségként
online felületen vagy egyéb adatbázisban feltüntetésre kerültek. Az online felületen elérhető, kapcsolatfelvétel céljából megadott adat
tulajdonosa, valamint adatkezelője az online felület üzemeltetője vagy tulajdonosa, az adatbázisban tárolt adatok tulajdonosa, valamint
adatkezelője az adatbázis tulajdonosa. Természetes személyek részére üzleti ajánlatokat az MSPR Üzleti Iskola Kft. nem küld.
Az MSPR Üzleti Iskola Kft. kijelenti, hogy marketingtevékenysége során nem kezel a 2011. évi CXII. törvény 3. § 2. bekezdése szerint
személyes adatnak minősülő adatot, illetve a 3. § 3. bekezdése szerint különleges adatnak minősülő adatot. Ennek alapján csak olyan
e-mail címekre küldünk levelet, amelyek valamely céghez vagy más jogi személyhez hozzárendelésre kerültek. Amennyiben az Ön
emailcíme nem ilyen, abban az esetben elnézést kérünk a téves megkeresésért. Kérjük, hogy leiratkozási szándékát jelezze
itt!
Kérjük, hogy a leiratkozás során a(z) N/A e-mail címet legyen szíves megadni!
|
|
|