Tisztelt Cégvezető!
A piaci verseny még a legnehezebb gazdasági helyzetben is tartogat lehetőségeket. Ahhoz, hogy sikeressé váljunk, meg kell határoznunk a kitörési pontokat, amelyek a konkurensek által még fel nem fedezett, kielégítetlen igények.
Az MSPR Üzleti Iskola márciusban Benchmarking tréninget indít. A képzés során elsajátíthatja azokat az elemzési módszereket, amelyek alkalmazásával felfedezheti a kiaknázatlan piaci réseket.
Képzéseinken a résztvevők végig a saját piacuk megismerésén dolgoznak, és a program végére konkrét cselekvési tervet állítanak össze a cégük számára. A március 19-én kezdődő, 2 napos tréningünkre szeretettel várjuk az Ön és munkatársai jelentkezését!
Üdvözlettel:
Vaszari Tamás
képzésfejlesztő, igazgató
BENCHMARKING ÉS MARKATINGELEMZŐI TRÉNING
A benchmarking célja a piaci szereplők átvilágítása és a versenyhelyzet pontos kielemzése. Ez a munka azért fontos, mert később erre építheti a cég komplex marketing- és értékesítési stratégiáját. A sikerhez tudnia kell, hogy cége mely tulajdonságok birtokában válhat eredményessé, mit tudnak a konkurensek, és mit szeretnének a partnerei.
Az MSPR Üzleti Iskola tréningjén pontról pontra megismerheti a marketingelemzés legfontosabb részeit. A képzés során a felteheti a kérdéseket, amelyekre mindenképpen választ kell találnia, mielőtt kialakítaná a versenystratégiáját. A tréning részét képző gyakorlati feladatok során a saját cége működéséből vett eseteken keresztül begyakorolhatja az egyes témakörök kidolgozását, és az eredmények, következtetések megfelelő feldolgozását is.
A benchmarkingtól várható eredmények:
- Feltérképezheti a kiaknázatlan piaci lehetőségeket,
- Olyan taktikai lépéseket dolgozhat ki, amelyek segítségével kiléphet az árversenyből,
- Az agresszív piaci versengés helyett végre az értékteremtésre és a fejlődésre összpontosíthat!
A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:
- KKV-k elsőszámú vezetőinek
- Marketing- és értékesítési vezetőknek
- Marketingelemzőknek
- Mindenkinek, aki szeretné megtanulni azt a szempontrendszert, amelyre támaszkodva a környezet marketing- és értékesítés szemléletű elemzése elvégezhető
A tréning tematikája:
1. NAP:
- A benchmarking szerepe és helye
- Adatgyűjtés
- A makrokörnyezet elemzése
- A cég belső vizsgálata
2. NAP:
- A konkurensek és a piaci verseny
- A célcsoport vizsgálata
- A versenystratégia kialakítása
- Az elemzés elkészítése
A tréning adatlapja:
A program pontos megnevezése
|
Benchmarking és marketingelemzői tréning
|
A tréning időpontja
|
2012. március 19-20.
|
Jelentkezési határidő
|
2012. március 12.
|
A program időtartama
|
2 nap
|
Képzési idő
|
16 óra
|
Maximális csoportlétszám
|
12 fő
|
A tréning helyszíne
|
Hotel Budapest****
|
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusa
|
Oklevél
|
A részvételi díj 78.800 Ft+Áfa, amely magába foglalja a 2 napos, intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők étkeztetését (ebéd és kávészünetek) is.
Kedvezmény:
Hozza magával még egy munkatársát, és mi személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából!
Lépjen kapcsolatba velünk!
A tréningről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:
Horváth Róbert
oktatásszervező
Tel: +36 (30) 421-04-10
E-mail: robert.horvath@mspr.hu
Várjuk jelentkezését!
Jelentkezés:
-
Jelentkezzen online, itt!
-
A letölthető jelentkezési lapot küldje vissza a robert.horvath@mspr.hu e-mail címre,
vagy a +36 (1) 336-0835 fax számra!
|