[Amennyiben az alábbi levél olvasatlan formában vagy képek nélkül jelenik meg, kérem, kattintson ide!]

MSPR Üzleti Iskola - Marketing, Sales and Public Relations

Tisztelt Cégvezető!

 

A piaci verseny még a legnehezebb gazdasági helyzetben is tartogat lehetőségeket. Ahhoz, hogy sikeressé váljunk, meg kell határoznunk a kitörési pontokat, amelyek a konkurensek által még fel nem fedezett, kielégítetlen igények.

Az MSPR Üzleti Iskola márciusban Benchmarking tréninget indít. A képzés során elsajátíthatja azokat az elemzési módszereket, amelyek alkalmazásával felfedezheti a kiaknázatlan piaci réseket.

Képzéseinken a résztvevők végig a saját piacuk megismerésén dolgoznak, és a program végére konkrét cselekvési tervet állítanak össze a cégük számára. A március 19-én kezdődő, 2 napos tréningünkre szeretettel várjuk az Ön és munkatársai jelentkezését!

Üdvözlettel:

Vaszari Tamás
képzésfejlesztő, igazgató

 

BENCHMARKING ÉS MARKATINGELEMZŐI TRÉNING

A benchmarking célja a piaci szereplők átvilágítása és a versenyhelyzet pontos kielemzése. Ez a munka azért fontos, mert később erre építheti a cég komplex marketing- és értékesítési stratégiáját. A sikerhez tudnia kell, hogy cége mely tulajdonságok birtokában válhat eredményessé, mit tudnak a konkurensek, és mit szeretnének a partnerei.

Az MSPR Üzleti Iskola tréningjén pontról pontra megismerheti a marketingelemzés legfontosabb részeit. A képzés során a felteheti a kérdéseket, amelyekre mindenképpen választ kell találnia, mielőtt kialakítaná a versenystratégiáját. A tréning részét képző gyakorlati feladatok során a saját cége működéséből vett eseteken keresztül begyakorolhatja az egyes témakörök kidolgozását, és az eredmények, következtetések megfelelő feldolgozását is.

A benchmarkingtól várható eredmények:

  • Feltérképezheti a kiaknázatlan piaci lehetőségeket,
  • Olyan taktikai lépéseket dolgozhat ki, amelyek segítségével kiléphet az árversenyből,
  • Az agresszív piaci versengés helyett végre az értékteremtésre és a fejlődésre összpontosíthat!
[Jelentkezés] [További képzéseink]

A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:

  • KKV-k elsőszámú vezetőinek
  • Marketing- és értékesítési vezetőknek
  • Marketingelemzőknek
  • Mindenkinek, aki szeretné megtanulni azt a szempontrendszert, amelyre támaszkodva a környezet marketing- és értékesítés szemléletű elemzése elvégezhető

A tréning tematikája:

1. NAP:

  • A benchmarking szerepe és helye
  • Adatgyűjtés
  • A makrokörnyezet elemzése
  • A cég belső vizsgálata

2. NAP:

  • A konkurensek és a piaci verseny
  • A célcsoport vizsgálata
  • A versenystratégia kialakítása
  • Az elemzés elkészítése

A tréning adatlapja:

A program pontos megnevezése Benchmarking és marketingelemzői tréning
A tréning időpontja 2012. március 19-20.
Jelentkezési határidő 2012. március 12.
A program időtartama 2 nap
Képzési idő 16 óra
Maximális csoportlétszám 12 fő
A tréning helyszíne Hotel Budapest****
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusa Oklevél

A részvételi díj 78.800 Ft+Áfa, amely magába foglalja a 2 napos, intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők étkeztetését (ebéd és kávészünetek) is.

Kedvezmény:

Hozza magával még egy munkatársát, és mi személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából!

Lépjen kapcsolatba velünk!

A tréningről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:

Horváth Róbert
oktatásszervező
Tel: +36 (30) 421-04-10
E-mail: robert.horvath@mspr.hu

Várjuk jelentkezését!

Jelentkezés:

  • Jelentkezzen online, itt!
  • A letölthető jelentkezési lapot küldje vissza a robert.horvath@mspr.hu e-mail címre,
    vagy a +36 (1) 336-0835 fax számra!
[Jelentkezési lap] [További képzéseink]

www.mspr.hu - MSPR Üzleti Iskola - Budapest


ADATVÉDELMI NYILATKOZAT: Az MSPR Üzleti Iskola kijelenti, hogy személyes adatokat semmilyen formában nem tárol.
Üzleti ajánlatainkat kizárólag jogi személyek részére továbbítjuk. Ennek alapján csak olyan e-mail címekre küldünk levelet,
amelyek valamely céghez vagy más jogi személyhez hozzárendelésre kerültek. Amennyiben az Ön emailcíme nem ilyen,
abban az esetben elnézést kérünk a téves megkeresésért. Kérjük, hogy leiratkozási szándékát jelezze itt!
Kérjük, hogy a leiratkozás során a(z) N/A e-mail címet legyen szíves megadni!