[Amennyiben az alábbi levél olvashatatlan formában vagy képek nélkül jelenik meg, kérem, kattintson ide!]

MSPR Üzleti Iskola - Marketing, Sales and Public Relations

ÚJ IDŐK, ÚJ MÓDSZEREK

ÉRTÉKESÍTÉSI SZEMINÁRIUM INDUL

 

Tisztelt Cégvezető!

 

Az értékesítőknek, üzletkötőknek szóló tavaszi értékesítési szemináriumot 4 modulból állítottuk össze, amelyek olyan ismereteket adnak át, amik az új piaci helyzetben is jól alkalmazhatók:

1. modul Értékesítési technikák
2014. március 12. (szerda)
(10 tanóra)
2. modul Értékesítés élesedő versenyhelyzetben
2014. március 19. (szerda)
(10 tanóra)
3. modul Kapcsolatmenedzsment
2014. március 26. (szerda)
(10 tanóra)
4. modul Hatékony érdekérvényesítés
2014. április 2. (szerda)
(10 tanóra)

A 40 tanórából álló képzés összesen négy képzési napot vesz igénybe, a szeminárium végén pedig egy 60 perces konzultációt biztosítunk a résztvevők számára, amelyen támogatást nyújt a tanultak alkalmazásához, mivel a tudás csak akkor értékes igazán, ha használják is.

Várjuk jelentkezését! (Meghosszabított határidő: 2014. március 10.)


[Jelentkezés] [További képzéseink]

Az Interaktív értékesítési szeminárium részletes tematikája:

1. modul: Értékesítési technikák (2014. március 12.)

  • Az értékesítés folyamata és technikai
  • Az eredményorientált értékesítési stratégia kialakítása
  • Kapcsolatteremtés és üzletkötés új partnerekkel
  • Partnerfüggő tárgyalástechnikai módszerek
  • A vevői igények felmérése
  • Az értékesítés folyamata és technikái
  • Az eredményorientált értékesítési stratégia kialakítása
  • Kapcsolatteremtés és üzletkötés új partnerekkel
  • Partnerfüggő tárgyalástechnikai módszerek
  • A vevői igények felmérése

2. modul: Értékesítés élesedő versenyhelyzetben (2014. március 19.)

  • A kis-, közepes- és nagyvállalatok beszerzési stratégiáinak és taktikáinak megváltozott sajátosságai
  • A saját értékesítési pozíciónk meghatározása a versenytársainkhoz képest
  • Melyek azok a tulajdonságaink, amelyekkel versenyelőnyhöz juthatunk?
  • Mit tegyünk, ha a vevő árversenyre akar kényszeríteni minket?
  • Hogyan hódítsunk el egy vevőt a versenytársunktól?
  • Hogyan érjük el, hogy a vevő törzsvásárlónkká váljon?
  • Hogyan lépjünk újra kapcsolatba egy olyan vevővel, akit valamiért elpártolt tőlünk?
  • Hogyan nyerjünk meg ismét egy volt vevőt, ha ő a mi hibánkból elvesztette irántunk a bizalmát?
  • Melyek a vevőelégedetlenség jelei, és hogyan jut el egy vevő a beszállító-cseréig?
  • Hogyan nyerhetjük meg a teljesítésben résztvevő munkatársaink közreműködését a megváltozott vevőelvárások kielégítésére?

3. modul: Kapcsolatmenedzsment (2014. március 26.)

  • A kapcsolati tőke fogalma és helye az üzleti életben
  • A kapcsolatok eredete és befektetési igénye
  • A kapcsolatok fejlődése az életkor előrehaladtával
  • Mi határozza meg a kapcsolati háló méretét?
  • A kapcsolatok hatékonyságmérése és fejlesztése
  • A kapcsolati háló, mint a biztonság garanciája
  • Stratégiák a kapcsolatépítés során
  • Önmenedzselés: hol és hogyan?
  • Hatékony érdekérvényesítés
  • Meggyőzés és elfogadtatás

4. modul: Hatékony érdekérvényesítés (2014. április 2.)

  • Az érdekérvényesítő személyiség jellemzői
  • Hatékony magatartásformák az érdekérvényesítés során
  • Asszertív viselkedés agresszió és passzivitás helyett
  • Helyzetfüggő reakciók, és ami mögötte van
  • Az önbecsülés és az érvényesülés kapcsolata
  • A személyes jogaink érvényesítése
  • A jogokkal járó kötelezettségeink teljesítése
  • Érdekérvényesítés egy szervezeti hierarchiában
  • Önérvényesítő kérdezéstechnika
  • Érdekérvényesítő kérdések

Az Interaktív értékesítési szeminárium során a hallgatók:

  • Megismerik azokat az új értékesítési módszereket, amelyek felváltották a korábban bevált, de mára elavult korábbi gyakorlatot,
  • Megtanulja, hogy az új, válság utáni működési környezetben miként értékesíthet eredményesen,
  • Olyan ismeretekhez jutnak, amelyek segítségével növelhetik a cégük forgalmát és bevételeit.

A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:

  • Cégvezetőknek és tulajdonosoknak,
  • Értékesítési vezetőknek,
  • Értékesítőknek és üzletkötőknek,
  • Mindenkinek, aki szeretne sikeresen értékesíteni.

Amiért érdemes minket választani...

  • Magyarországon az értékesítési képzések specialistája az MSPR Üzleti Iskola,
  • A képzések során ingyenes konzultációt biztosítunk,
  • Munkatársaink 20 éves felnőttképzési tapasztalattal rendelkeznek.

A képzés adatlapja:

A program pontos megnevezése: Internaktív értékesítési szeminárium
Oktató: Kovács Tünde oktatási igazgató
www.kovacstunde.hu
A szeminárium moduljai: 2014. már. 12. Értékesítési technikák
2014. már. 19. Értékesítés élesedő versenyhelyzetben
2014. már. 26. Kapcsolatmenedzsment
2014. ápr. 2. Hatékony érdekérvényesítés
A program időtartama: 4 nap
Képzési idő: 40 tanóra
A tréning helyszíne: Hotel Budapest****
Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 47.
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusa: Oklevél
Részvételi díj 98.000,- Ft + ÁFA
Jelentkezési határidő 2014. március 7.

Lépjen kapcsolatba velünk!

A tréningről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:

Vaszari Tamás
ügyvezető-igazgató
Tel: +36 (30) 248-32-80
E-mail: tamas.vaszari@mspr.hu

Várjuk jelentkezését!

Jelentkezés:

  • Jelentkezzen online, itt!
  • A letölthető jelentkezési lapot küldje vissza az info@mspr.hu e-mail címre!
[Jelentkezési lap] [További képzéseink]

www.mspr.hu - MSPR Üzleti Iskola - Budapest


ADATVÉDELMI NYILATKOZAT: Az MSPR Üzleti Iskola kijelenti, hogy személyes adatokat semmilyen formában nem tárol.
Üzleti ajánlatainkat kizárólag jogi személyek részére továbbítjuk. Ennek alapján csak olyan e-mail címekre küldünk levelet,
amelyek valamely céghez vagy más jogi személyhez hozzárendelésre kerültek. Amennyiben az Ön emailcíme nem ilyen,
abban az esetben elnézést kérünk a téves megkeresésért. Kérjük, hogy leiratkozási szándékát jelezze itt!
Kérjük, hogy a leiratkozás során a(z) N/A e-mail címet legyen szíves megadni!