| 
 
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI VEZETŐI TANFOLYAM
 
3x2 napos képzés Budapesten
 
 
 
| 
 
Tisztelt Cégvezető! Tisztelt Ügyfélszolgálati Vezető! Tisztelt Értékesítési vezető! Tisztelt HR-vezető!
 
Kovács Tünde, “Az ügyfélszolgálat művészete” c. könyv szerzője 2018. tavaszán Ügyfélszolgálati Vezetői Tanfolyamot indít. A képzést, amely 3x2 napot vesz igénybe, olyan hallgatók részére dolgoztuk ki, akik a munkájuk során ügyfélszolgálati munkatársakat irányítanak. A tanfolyam első modulja az ügyfélszolgálati ismeretek rendszerezésére és elmélyítésére fókuszál, a második modul témája a munkatársak motiválása és a lehető legmagasabb teljesítmény elérése, a harmadik modul pedig csoportvezetői ismeretek, módszerek átadásáról szól.
 
A képzés során a programvezető tréner, Kovács Tünde minden hallgató részére személyre szabott konzultációs lehetőséget biztosít, amelyben 25 év tapasztalata segíti. A tanfolyam során alkalmazott képzési módszerről szóló rövid ismertető itt található.
 
Várjuk jelentkezését!
 Határidő: 2018. február 2.
 
 |   
 
 
A tanfolyam moduljai:
 
- modul: Professzionális ügyfélszolgálat (2 nap)
 
- modul: Munkatársak motiválása (2 nap)
 
- modul: Csoportvezetői technikák (2 nap)
 
 
Professzionális ügyfélszolgálat
 
- Az ügyintéző személyiségének szerepe az ügyfélkapcsolatokban
 
- Együttműködés a különböző típusú ügyfelekkel
 
- Személyes és a telefonos kommunikáció
 
- A hatékony ügyintézéshez szükséges információk megszerzése és rendszerezése
 
- Ügyfeleink tájékoztatása
 
- Az ügyintézés során felmerülő problémák megoldásának gyors és hatékony módszerei
 
- Az ügyfélszolgálati munka során keletkező stresszhatások kezelése
 
- A céghez, szervezethez való lojalitás hatása az ügyfélkapcsolatokra
 
 
Munkatársak motiválása
 
- Az egyén teljesítménymérése a csapaton belül
 
- A motiváció hatása a teljesítményre
 
- Mi határozza meg a kollégák eredményességét?
 
- A várható eredményesség előrejelzése
 
- A vezető szerepe a motiváció fenntartásában
 
- Személyiségfüggő motivációs stratégiák
 
- Az egyéni és kollegiális szükségletek kielégítése (a csere-elmélet alapján)
 
- A szervezeti kultúra szerepe a motiválásban
 
- A demotiváció első jelei és megfékezése
 
- A kiégés első jelei és megelőzésének módszerei
 
 
Csoportvezetői technikák
 
- A csoportmunka, mint hatékonyságjavító eszköz
 
- Hogyan alakul ki a csoportmunka?
 
- A csapatmunka megszervezése és irányítása
 
- Mitől válik egy csoport csapattá?
 
- A csapatszellem kialakítása és fenntartása
 
- Az együttműködés hajtó- és fékezőerői
 
- A vezető helye a csapatban
 
- Az egyéniségek szerepe a csapatban
 
- Miként oldjuk meg a csapatmunka során fellépő problémákat?
 
- Mitől függ a csapat teljesítménye?
 
 
| 
A tanfolyam során a hallgatók:
 |   
- Megtanulják, hogy az ügyfélszolgálati tevékenység irányítása során milyen módszereket alkalmazzanak és adjanak át munkatársaiknak,
 
- Új módszereket sajátítanak el a kollégáik motiválására,
 
- Olyan ismeretekhez jutnak, amelyek alkalmazásával hosszútávon is növelhetik cégük vagyonát és bevételeit.
 
 
| 
A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:
 |   
- Cégtulajdonosoknak,
 
- Ügyfélszolgálati vezetőknek,
 
- Mindenkinek, aki ügyfélszolgálati munkatársak vezetésével foglalkozik.
 
 
| 
Amiért érdemes minket választani...
 |   
- Kiscsoportos képzéseket szervezünk,
 
- A képzések során ingyenes konzultációt biztosítunk,
 
- Munkatársaink 25 éves felnőttképzési tapasztalattal rendelkeznek.
 
 
 
| 
A program pontos megnevezése
 | 
Ügyfélszolgálati vezetői tanfolyam
 | 
 
| 
Programvezető
 | 
Kovács Tünde, “Az ügyfélszolgálat művészete” c. könyv szerzője www.kovacstunde.hu
 | 
 
| 
A tanfolyami modulok indőpontjai:
 | 
Professzionális ügyfélszolgálat:
 | 
2018. feburár 8-9.
 | 
 
| 
Munkatársak motiválása:
 | 
2018. március 1-2.
 | 
 
| 
Csoportvezetői technikák:
 | 
2018. április 9-10.
 | 
 
| 
Vizsga és oklevél-átadás
 | 
2018. május 2.
 | 
 
| 
A tréningek helyszíne	
 | 
Hotel Budapest**** 
Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 47.
 | 
 
| 
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusa
 | 
Oklevél
 | 
 
| 
Tandíj
 | 
278.000 Ft + Áfa*
 | 
 
| 
Jelentkezési határidő
 | 
2018. február 2.
 | 
 
 
*A tandíj magába foglalja a 3x2 napos, intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők étkeztetését (3 fogásos ebéd) is.
 
| 
Lépjen kapcsolatba velünk!
 |   
A tréningekről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad: 
 
Kovács Tünde 
oktatási igazgató 
Tel: +36 (30) 248-32-64 
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu 
 
Várjuk jelentkezését!
 
- 
Jelentkezzen online, itt!
 
- 
A letölthető jelentkezési lapot küldje vissza az info@mspr.hu e-mail címre!
 
 
 |