ÜGYFÉLSZOLGÁLATI VEZETŐI TANFOLYAM
3x2 napos képzés Budapesten
Tisztelt Cégvezető! Tisztelt Ügyfélszolgálati Vezető! Tisztelt Értékesítési vezető! Tisztelt HR-vezető!
Kovács Tünde, “Az ügyfélszolgálat művészete” c. könyv szerzője 2018. tavaszán Ügyfélszolgálati Vezetői Tanfolyamot indít. A képzést, amely 3x2 napot vesz igénybe, olyan hallgatók részére dolgoztuk ki, akik a munkájuk során ügyfélszolgálati munkatársakat irányítanak. A tanfolyam első modulja az ügyfélszolgálati ismeretek rendszerezésére és elmélyítésére fókuszál, a második modul témája a munkatársak motiválása és a lehető legmagasabb teljesítmény elérése, a harmadik modul pedig csoportvezetői ismeretek, módszerek átadásáról szól.
A képzés során a programvezető tréner, Kovács Tünde minden hallgató részére személyre szabott konzultációs lehetőséget biztosít, amelyben 25 év tapasztalata segíti. A tanfolyam során alkalmazott képzési módszerről szóló rövid ismertető itt található.
Várjuk jelentkezését!
Határidő: 2018. február 2.
|
A tanfolyam moduljai:
- modul: Professzionális ügyfélszolgálat (2 nap)
- modul: Munkatársak motiválása (2 nap)
- modul: Csoportvezetői technikák (2 nap)
Professzionális ügyfélszolgálat
- Az ügyintéző személyiségének szerepe az ügyfélkapcsolatokban
- Együttműködés a különböző típusú ügyfelekkel
- Személyes és a telefonos kommunikáció
- A hatékony ügyintézéshez szükséges információk megszerzése és rendszerezése
- Ügyfeleink tájékoztatása
- Az ügyintézés során felmerülő problémák megoldásának gyors és hatékony módszerei
- Az ügyfélszolgálati munka során keletkező stresszhatások kezelése
- A céghez, szervezethez való lojalitás hatása az ügyfélkapcsolatokra
Munkatársak motiválása
- Az egyén teljesítménymérése a csapaton belül
- A motiváció hatása a teljesítményre
- Mi határozza meg a kollégák eredményességét?
- A várható eredményesség előrejelzése
- A vezető szerepe a motiváció fenntartásában
- Személyiségfüggő motivációs stratégiák
- Az egyéni és kollegiális szükségletek kielégítése (a csere-elmélet alapján)
- A szervezeti kultúra szerepe a motiválásban
- A demotiváció első jelei és megfékezése
- A kiégés első jelei és megelőzésének módszerei
Csoportvezetői technikák
- A csoportmunka, mint hatékonyságjavító eszköz
- Hogyan alakul ki a csoportmunka?
- A csapatmunka megszervezése és irányítása
- Mitől válik egy csoport csapattá?
- A csapatszellem kialakítása és fenntartása
- Az együttműködés hajtó- és fékezőerői
- A vezető helye a csapatban
- Az egyéniségek szerepe a csapatban
- Miként oldjuk meg a csapatmunka során fellépő problémákat?
- Mitől függ a csapat teljesítménye?
A tanfolyam során a hallgatók:
|
- Megtanulják, hogy az ügyfélszolgálati tevékenység irányítása során milyen módszereket alkalmazzanak és adjanak át munkatársaiknak,
- Új módszereket sajátítanak el a kollégáik motiválására,
- Olyan ismeretekhez jutnak, amelyek alkalmazásával hosszútávon is növelhetik cégük vagyonát és bevételeit.
A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:
|
- Cégtulajdonosoknak,
- Ügyfélszolgálati vezetőknek,
- Mindenkinek, aki ügyfélszolgálati munkatársak vezetésével foglalkozik.
Amiért érdemes minket választani...
|
- Kiscsoportos képzéseket szervezünk,
- A képzések során ingyenes konzultációt biztosítunk,
- Munkatársaink 25 éves felnőttképzési tapasztalattal rendelkeznek.
A program pontos megnevezése
|
Ügyfélszolgálati vezetői tanfolyam
|
Programvezető
|
Kovács Tünde, “Az ügyfélszolgálat művészete” c. könyv szerzője www.kovacstunde.hu
|
A tanfolyami modulok indőpontjai:
|
Professzionális ügyfélszolgálat:
|
2018. feburár 8-9.
|
Munkatársak motiválása:
|
2018. március 1-2.
|
Csoportvezetői technikák:
|
2018. április 9-10.
|
Vizsga és oklevél-átadás
|
2018. május 2.
|
A tréningek helyszíne
|
Hotel Budapest****
Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 47.
|
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusa
|
Oklevél
|
Tandíj
|
278.000 Ft + Áfa*
|
Jelentkezési határidő
|
2018. február 2.
|
*A tandíj magába foglalja a 3x2 napos, intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők étkeztetését (3 fogásos ebéd) is.
Lépjen kapcsolatba velünk!
|
A tréningekről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:
Kovács Tünde
oktatási igazgató
Tel: +36 (30) 248-32-64
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu
Várjuk jelentkezését!
-
Jelentkezzen online, itt!
-
A letölthető jelentkezési lapot küldje vissza az info@mspr.hu e-mail címre!
|