[Ha az alábbi levél olvashatatlan formában vagy képek nélkül jelenik meg, kérem, kattintson ide!]

MSPR Üzleti Iskola - Marketing, Sales and Public Relations

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI VEZETŐI TANFOLYAM

3x2 napos képzés Budapesten


Tisztelt Cégvezető! Tisztelt Ügyfélszolgálati Vezető! Tisztelt Értékesítési vezető! Tisztelt HR-vezető!

Kovács Tünde, “Az ügyfélszolgálat művészete” c. könyv szerzője 2018. tavaszán Ügyfélszolgálati Vezetői Tanfolyamot indít. A képzést, amely 3x2 napot vesz igénybe, olyan hallgatók részére dolgoztuk ki, akik a munkájuk során ügyfélszolgálati munkatársakat irányítanak. A tanfolyam első modulja az ügyfélszolgálati ismeretek rendszerezésére és elmélyítésére fókuszál, a második modul témája a munkatársak motiválása és a lehető legmagasabb teljesítmény elérése, a harmadik modul pedig csoportvezetői ismeretek, módszerek átadásáról szól.

A képzés során a programvezető tréner, Kovács Tünde minden hallgató részére személyre szabott konzultációs lehetőséget biztosít, amelyben 25 év tapasztalata segíti. A tanfolyam során alkalmazott képzési módszerről szóló rövid ismertető itt található.

Várjuk jelentkezését!
Határidő: 2018. február 2.


[Jelentkezés] [További képzéseink]

A tanfolyam tematikája:

A tanfolyam moduljai:

  1. modul: Professzionális ügyfélszolgálat (2 nap)
  2. modul: Munkatársak motiválása (2 nap)
  3. modul: Csoportvezetői technikák (2 nap)
Részletes tematikák:

Professzionális ügyfélszolgálat

  • Az ügyintéző személyiségének szerepe az ügyfélkapcsolatokban
  • Együttműködés a különböző típusú ügyfelekkel
  • Személyes és a telefonos kommunikáció
  • A hatékony ügyintézéshez szükséges információk megszerzése és rendszerezése
  • Ügyfeleink tájékoztatása
  • Az ügyintézés során felmerülő problémák megoldásának gyors és hatékony módszerei
  • Az ügyfélszolgálati munka során keletkező stresszhatások kezelése
  • A céghez, szervezethez való lojalitás hatása az ügyfélkapcsolatokra

Munkatársak motiválása

  • Az egyén teljesítménymérése a csapaton belül
  • A motiváció hatása a teljesítményre
  • Mi határozza meg a kollégák eredményességét?
  • A várható eredményesség előrejelzése
  • A vezető szerepe a motiváció fenntartásában
  • Személyiségfüggő motivációs stratégiák
  • Az egyéni és kollegiális szükségletek kielégítése (a csere-elmélet alapján)
  • A szervezeti kultúra szerepe a motiválásban
  • A demotiváció első jelei és megfékezése
  • A kiégés első jelei és megelőzésének módszerei

Csoportvezetői technikák

  • A csoportmunka, mint hatékonyságjavító eszköz
  • Hogyan alakul ki a csoportmunka?
  • A csapatmunka megszervezése és irányítása
  • Mitől válik egy csoport csapattá?
  • A csapatszellem kialakítása és fenntartása
  • Az együttműködés hajtó- és fékezőerői
  • A vezető helye a csapatban
  • Az egyéniségek szerepe a csapatban
  • Miként oldjuk meg a csapatmunka során fellépő problémákat?
  • Mitől függ a csapat teljesítménye?
A tanfolyam során a hallgatók:
  • Megtanulják, hogy az ügyfélszolgálati tevékenység irányítása során milyen módszereket alkalmazzanak és adjanak át munkatársaiknak,
  • Új módszereket sajátítanak el a kollégáik motiválására,
  • Olyan ismeretekhez jutnak, amelyek alkalmazásával hosszútávon is növelhetik cégük vagyonát és bevételeit.
A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:
  • Cégtulajdonosoknak,
  • Ügyfélszolgálati vezetőknek,
  • Mindenkinek, aki ügyfélszolgálati munkatársak vezetésével foglalkozik.
Amiért érdemes minket választani...
  • Kiscsoportos képzéseket szervezünk,
  • A képzések során ingyenes konzultációt biztosítunk,
  • Munkatársaink 25 éves felnőttképzési tapasztalattal rendelkeznek.

A tanfolyam adatlapja:
A program pontos megnevezése Ügyfélszolgálati vezetői tanfolyam
Programvezető Kovács Tünde, “Az ügyfélszolgálat művészete” c. könyv szerzője
www.kovacstunde.hu
A tanfolyami modulok indőpontjai: Professzionális ügyfélszolgálat: 2018. feburár 8-9.
Munkatársak motiválása: 2018. március 1-2.
Csoportvezetői technikák: 2018. április 9-10.
Vizsga és oklevél-átadás 2018. május 2.
A tréningek helyszíne Hotel Budapest****
Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 47.
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusa Oklevél
Tandíj 278.000 Ft + Áfa*
Jelentkezési határidő 2018. február 2.

*A tandíj magába foglalja a 3x2 napos, intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők étkeztetését (3 fogásos ebéd) is.

Lépjen kapcsolatba velünk!

A tréningekről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:

Kovács Tünde
oktatási igazgató
Tel: +36 (30) 248-32-64
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu

Várjuk jelentkezését!

Jelentkezés:
  • Jelentkezzen online, itt!
  • A letölthető jelentkezési lapot küldje vissza az info@mspr.hu e-mail címre!
[Jelentkezési lap] [További képzéseink]

www.mspr.hu - MSPR Üzleti Iskola - Budapest


ADATVÉDELMI NYILATKOZAT: Az MSPR Üzleti Iskola kijelenti, hogy személyes adatokat semmilyen formában nem tárol.
Üzleti ajánlatainkat kizárólag jogi személyek részére továbbítjuk. Ennek alapján csak olyan e-mail címekre küldünk levelet,
amelyek valamely céghez vagy más jogi személyhez hozzárendelésre kerültek. Amennyiben az Ön emailcíme nem ilyen,
abban az esetben elnézést kérünk a téves megkeresésért. Kérjük, hogy leiratkozási szándékát jelezze itt, vagy
az info@mspr.hu e-mail címen! Kérjük, hogy a leiratkozás során a(z) N/A e-mail
címet legyen szíves megadni!