PANASZ- ÉS REKLAMÁCIÓKEZELÉS
1 NAPOS TRÉNING KOVÁCS TÜNDÉVEL
(2018. MÁJUS 18., BUDAPEST)
Tisztelt Cégvezető! Tisztelt HR-vezető! Tisztelt Értékesítési vezető! Tisztelt Ügyfélszolgálati vezető!
Panaszok és reklamációk minden cégnél előfordulnak. Nem mindegy azonban, hogy miként reagálunk rájuk! Ha az ügyfelek készséges, figyelmes munkatársakkal találkoznak, akiktől segítséget kapnak problémáik megoldásához, akkor jogosan várhatjuk, hogy a jövőben is tőlünk vásároljanak.
A márciusi tréningen a résztvevők elsajátítják az eredményes panasz- és reklamációkezeléshez szükséges kommunikációs és ügyfélszolgálati ismereteket, s megtanulják, hogy miként reagáljanak az ügyfelek jogos, részben jogos vagy éppen alaptalan panaszaira.Hiszünk benne, hogy az elégedett ügyfelek minden cég számára jelentős értéket képviselnek, hiszen esetükben már nincs szükség az új ügyfelek megszerzéséhez szükséges, költséges marketingtevékenységre.
Várjuk jelentkezését!
(Határidő: 2018. május 11.)
|
|
|
- A panaszok és reklamációk fogadása
- Az ügyfelekkel való tárgyalás irányítása, a problémák feltárása
- A valós panaszok orvoslása és az ügyfél számára a lehető legjobb megoldás megtalálása
- Alaptalan panaszok és reklamációk kezelése
- A cégünk és az ügyfél érdekeinek összehangolása
- Mikor és hogyan mondjunk nemet?
- Az ismétlődő panaszok, kifogások és reklamációk kezelése
- A hosszú távú haszon elve és az ügyfelekkel való konstruktív együttműködés módszerei
A tréning során megszerezhető kompetenciák:
|
- Megtanulják, hogy nézeteltérés esetén miként találják meg a legjobb megoldást,
- Elsajátítják a panaszok és reklamációk fogadásának és kezelésének módszereit,
- Képessé válnak a megszerzett tudás rutinszerű alkalmazására, amelynek segítségével azonnali és tartós eredménynövekedést érhetnek el.
Képzési módszerünk
A program pontos megnevezése
|
Panasz- és reklamációkezelés tréning
|
Tréner
|
Kovács Tünde
|
A tréning időpontja
|
2018. május 18. (péntek)
|
Jelentkezési határidő
|
2018. május 11. (péntek)
|
A program időtartama
|
1 nap
|
Képzési idő
|
délelőtt 9.00-től délután 15.00-ig
|
Maximális csoportlétszám
|
6 fő
|
A tréning helyszíne
|
Hotel Budapest****
|
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusa
|
Oklevél
|
A részvételi díj 68.000 Ft + ÁFA, amely magába foglalja a 1 napos, intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők ebédjét is.
Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik, akkor mi személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából!
Lépjen kapcsolatba velünk!
|
A tréningről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:
Kovács Tünde
oktatási igazgató, programvezető tréner
Tel: +36 (30) 248-32-64
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu
Várjuk jelentkezését!
-
Jelentkezzen online, itt!
-
A letölthető jelentkezési lapot küldje vissza az info@mspr.hu e-mail címre!
|