[Ha az alábbi levél olvashatatlan formában vagy képek nélkül jelenik meg, kérem, kattintson ide!]

MSPR Üzleti Iskola - Marketing, Sales and Public Relations

PANASZ- ÉS REKLAMÁCIÓKEZELÉS
1 NAPOS TRÉNING KOVÁCS TÜNDÉVEL

(2018. MÁJUS 18., BUDAPEST)


Tisztelt Cégvezető! Tisztelt HR-vezető! Tisztelt Értékesítési vezető! Tisztelt Ügyfélszolgálati vezető!

Panaszok és reklamációk minden cégnél előfordulnak. Nem mindegy azonban, hogy miként reagálunk rájuk! Ha az ügyfelek készséges, figyelmes munkatársakkal találkoznak, akiktől segítséget kapnak problémáik megoldásához, akkor jogosan várhatjuk, hogy a jövőben is tőlünk vásároljanak.

A márciusi tréningen a résztvevők elsajátítják az eredményes panasz- és reklamációkezeléshez szükséges kommunikációs és ügyfélszolgálati ismereteket, s megtanulják, hogy miként reagáljanak az ügyfelek jogos, részben jogos vagy éppen alaptalan panaszaira.Hiszünk benne, hogy az elégedett ügyfelek minden cég számára jelentős értéket képviselnek, hiszen esetükben már nincs szükség az új ügyfelek megszerzéséhez szükséges, költséges marketingtevékenységre.

Várjuk jelentkezését!

(Határidő: 2018. május 11.)


[Jelentkezés] [További képzéseink]

A tréning tematikája:
  • A panaszok és reklamációk fogadása
  • Az ügyfelekkel való tárgyalás irányítása, a problémák feltárása
  • A valós panaszok orvoslása és az ügyfél számára a lehető legjobb megoldás megtalálása
  • Alaptalan panaszok és reklamációk kezelése
  • A cégünk és az ügyfél érdekeinek összehangolása
  • Mikor és hogyan mondjunk nemet?
  • Az ismétlődő panaszok, kifogások és reklamációk kezelése
  • A hosszú távú haszon elve és az ügyfelekkel való konstruktív együttműködés módszerei
A tréning során megszerezhető kompetenciák:
  • Megtanulják, hogy nézeteltérés esetén miként találják meg a legjobb megoldást,
  • Elsajátítják a panaszok és reklamációk fogadásának és kezelésének módszereit,
  • Képessé válnak a megszerzett tudás rutinszerű alkalmazására, amelynek segítségével azonnali és tartós eredménynövekedést érhetnek el.
Képzési módszerünk


Youtube: Képzési módszerünk
Youtube Képzési módszerünk


A tréning adatlapja:
A program pontos megnevezése Panasz- és reklamációkezelés tréning
Tréner Kovács Tünde
A tréning időpontja 2018. május 18. (péntek)
Jelentkezési határidő 2018. május 11. (péntek)
A program időtartama 1 nap
Képzési idő délelőtt 9.00-től délután 15.00-ig
Maximális csoportlétszám 6 fő
A tréning helyszíne Hotel Budapest****
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusa Oklevél

A részvételi díj 68.000 Ft + ÁFA, amely magába foglalja a 1 napos, intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők ebédjét is.

Kedvezmény:

Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik, akkor mi személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából!

Lépjen kapcsolatba velünk!

A tréningről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:

Kovács Tünde
oktatási igazgató, programvezető tréner
Tel: +36 (30) 248-32-64
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu

Várjuk jelentkezését!

Jelentkezés:
  • Jelentkezzen online, itt!
  • A letölthető jelentkezési lapot küldje vissza az info@mspr.hu e-mail címre!
[Jelentkezési lap] [További képzéseink]

www.mspr.hu - MSPR Üzleti Iskola - Budapest


ADATVÉDELMI NYILATKOZAT: Az MSPR Üzleti Iskola kijelenti, hogy személyes adatokat semmilyen formában nem tárol.
Üzleti ajánlatainkat kizárólag jogi személyek részére továbbítjuk. Ennek alapján csak olyan e-mail címekre küldünk levelet,
amelyek valamely céghez vagy más jogi személyhez hozzárendelésre kerültek. Amennyiben az Ön emailcíme nem ilyen,
abban az esetben elnézést kérünk a téves megkeresésért. Kérjük, hogy leiratkozási szándékát jelezze itt!
Kérjük, hogy a leiratkozás során a(z) N/A e-mail címet legyen szíves megadni!